تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
۰
plusresetminus
به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران، سپاه ثارالله استان کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.
رأی حداکثری به جمهوری اسلامی موجب حرکت قطار انقلاب در مسیر استقلال و آزادی شد
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران یانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران همچون برگی زرین و درخشان در تقویم پرافتخار کشورمان می‌درخشد. این روز یادآور حماسه پرشکوه زنان و مردان بصیری است که با پایان دادن به حکومت مستبد ستم شاهی و رأی حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های مستکبران و بدخواهان انقلاب شکوهمند و نوپای اسلامی ایستادند و باعث حرکت قطار انقلاب در مسیر پرافتخار استقلال و آزادی شدند.
 
مشارکت حداکثری مردم  و رای قاطع به جمهوری اسلامی نشانگر خواست ملت ایران اسلامی در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود. انقلاب شکوهمند اسلامی، با حرکت انقلابی و آگاهانه آحاد ملت عزیز در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ تثبیت شد و مسیر اعتلا و افتخار را در پیش گرفت و با پشت سر گذاشتن رویدادهای بزرگی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های ظالمانه و انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و تهدیدهای نظامی، قله‌های سرافرازی و شکوه را فتح کرده است.

 سپاه ثارالله استان کرمان، دیار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با تأسی به آن شهید عزیز و همه شهدای گرانقدر برای عمل به منویات ولی فقیه زمان، در سال جدید که به  نام سال «مهار تورم و رشد تولید » نامگذاری شده است ،همچون گذشته، ضمن صیانت از کیان ایران اسلامی به حرکت جهادی خود در نیل به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای والامقام در مسیر پیشرفت‌های نظامی و دفاعی و ارتقای امنیت و اعتلای موقعیت کشورمان که ضامن توسعه و پیشرفت ملی است، ادامه خواهد داد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdce7x8znjh8xni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین