تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
۰
plusresetminus
فرماندار راور گفت: باتوجه به روند رو‌به‌رشدی که در آینده برای راور متصور است باید از ظرفیت شهرک صنعتی بیش از این استفاده گردد.
لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت شهرک صنعتی راور
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری راور؛ فرماندار راور با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حسین میجانی گزارشی از عملکرد شهرک‌های صنعتی در راور ارائه کرد.

رضا عباسی فرماندار راور گفت: باتوجه به روند روبه‌رشدی که در آینده برای راور متصور است باید از ظرفیت شهرک‌ صنعتی بیش از این استفاده گردد.

وی جهت ایجاد توازن و توسعه همه‌جانبه استان خواستار هدایت سرمایه‌گذاران با توجه به امکاناتی که در شهرک صنعتی راور هست گردید. 

در همین راستا مقرر‌شد با چند نفر از سرمایه‌گذاران مذاکره و توسعه صنایع معدنی از پتانسیل شهرک نیز بحث و تبادل نظر شد. 

در این جلسه مطرح گردید فاز توسعه شهرک صنعتی خورشیدی پیگیری گردد، فیبر نوری و گازرسانی شهرک تقریباً تمام گردیده و به‌حمدالله شهرک دارای آب کافی است. 

در مجاورت پست برق، مناقصه آسفالت در دست اقدام است و مقرر گردید اگر سرمایه‌گذار برای انرژی خورشیدی از شهرک صنعتی استفاده کند زمین ۱۰ ساله به وی داده‌شود. 

ضمنا کمترین رشد قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی مربوط به شهرستان راور است که مقرر شد در سال جدید نیز برای جذب سرمایه‌گذار و رونق شهرک کمترین افزایش‌ها در سطح استان مربوط به شهرستان راور باشد. 

از سایر موارد توافق شده در این جلسه برای توسعه انرژی خورشیدی در این شهرستان مقرر شد زمان بازپرداخت افزایش یابد تا بدین وسیله رضایت‌مندی بیشتر برای مردم و البته جذابیت برای سرمایه‌گذاری در این جریان وجود داشته باشد.
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfjmdy0w6dmta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما