تاریخ انتشار :شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
۰
plusresetminus
امام جمعه عنبرآباد گفت: امروز مدال‌آوران جهاد اکبر در محضر حضرت حق حضور پیدا کردند.
نمازگزاران عید فطر، مدال‌آوران جهاد اکبر هستند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان حجت الاسلام حمید بامری در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر عید بندگی، بازگشت و وحدت مسلمین است. 
 
وی افزود: امروز روز پیوند با خدای متعال است و مدال‌آوران جهاد اکبر در محضر حضرت حق حضور پیدا کردند و آثاری همچون پاکی از آلودگی‌های و پر شدن از فضای قرآنی و عفو و گذشت در زندگی‌ها را طلب می‌کنند. 
 
امام جمعه عنبرآباد با بیان حدیثی از امیرمؤمنان خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در ماه مبارک رمضان، جلوی شکم و شهوت خود را نگرفتند ضرر کرده و پشیمانند.
 
وی افزود: توفیقات خدمت به مومنین، دستاوردهای ماه مبارک رمضان و ترک لذات حرام اگر بعد از این نیز ماندگار شد این ارزش دارد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری عنوان کرد: یکی از سیره‌های علمی پیامبر اعظم صلوات الله علیه، زنده کردن سنت‌های حسنه و مبارزه با سنت‌های غلط در جامعه است که ما به‌عنوان پیروان این پیامبر عزیز باید مروج سبک زندگی اسلامی باشیم.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال در مشهد فرمودند: ما یک جامعه پر مصرف در دنیا معرفی شده‌ایم و شاخصه‌های مصرف در برخی موارد چند برابر است و این یعنی اسراف و عدم رعایت الگوهای مصرف.
 
امام جمعه عنبرآباد گفت: اسراف یعنی هدر دادن سرمایه‌های خدادادی که یک هشدار و زنگ خطری برای ما محسوب می‌شود و در مقابل تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی با تقویت ارزش‌ها و مصون‌سازی جامعه از ارزش‌های اسلامی می‌تواند راه‌گشا باشد. 
 
وی افزود: با آمدن فصل گرما و افت فشار آب می‌طلبد در مصرف این نعمت الهی مدیریت لازم را داشته باشیم که اگر این نشود یقینا مشکلات بعدی ایجاد خواهد شد.
 
حجت الاسلام بامری بیان کرد: اگر در زندگی‌ها اولویت‌ها را ندانیم سر از ناکجاآباد در خواهیم آورد فلذا جستن خوشبختی در مسائل مادی و دنیوی ملاک مناسبی نیست. 
 
وی افزود: در برابر ناهنجاری‌های جامعه همچون تیراندازی‌ها در مجالس شادی، خرج‌های افراطی مجالس، شروع زندگی با گناه و همه مردم باید وحدت عملی داشته باشند و نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود که همان هدف دشمن و انحراف جامعه محسوب می‌شود.


 
انتهای خبر/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcaoen6a49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما