تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان گفت: امسال قرار است ۴۰ درصد مبلغ فروش پسته باغ‌های نوق را با کمک خیران صرف زیر ساخت‌های آموزش پرورش و سامان‌دهی مدارس فرسوده کنیم.
نگاه مدارس فرسوده رفسنجان به درآمد پسته این شهرستان
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین رضایی در جشن معلم در بخش نوق شهرستان به نقش خوب آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان در دوران کرونا در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: خوب است که دانش آموزان تحت تعلیم مستقیم معلم قرار گیرند تا آموزش مطلوب دریافت کنند.

وی افزود: برای رفع مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت، باید در شورای آموزش و پرورش مطرح و راه حل اجرا شوند که این ظرفیت خوب در شهر رفسنجان وجود دارد و این شورا در بخش‌های رفسنجان در حال راه‌اندازی است.

رضایی بیان کرد: در حوزه حمایت از بحث‌های تعلیم و تربیت و مدرسه‌سازی از کمک خیران در این راستا استفاده می‌شود؛ خوشبختانه امسال نزدیک ۶۵ هزار تن محصول پسته از باغات شهرستان برداشت می‌شود که حدود ۴۰ درصد این محصول متعلق به باغ‌های منطقه نوق است.

وی تصریح کرد: امسال قرار است ۴۵۰ میلیون دلار از محل درآمد حاصل از محصول پسته شهرستان وارد شهرستان شود که ۳۵ تا ۴۰ درصد این مبلغ از فروش پسته باغ‌های نوق حاصل می‌شود.

فرماندار رفسنجان افزود: این فرصت استثنایی و مناسب است تا زیرساخت‌های آموزشی با کمک خیران بتوانیم هم به زیرساخت‌های آموزش و پرورش و هم سامان‌دهی مدارس فرسوده بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: تریبت نسل‌های آینده در مدرسه‌ها مهم است و دقت معلمان می‌تواند تأثیرگذار باشد شخصیت و اخلاق، باورها و تفکرات بچه‌ها تحت تأثیر معلمان در مدرسه قرار می‌گیرد که این نیروی انسانی در آینده به افرادی تبدیل می‌شوند که چرخ مملکت را می‌چرخانند؛ لذا تربیت افراد شایسته و کارآمد مهم باشد.


انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdjo0f5yt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما