تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

راه‌اندازی کتابخانه سیار در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: اولین شهرستانی هستیم که مجوز کتابخانه سیار گرفتیم و ماشین تجهیز شده در مناطق فاقد کتابخانه رفسنجان به ارائه خدمات در حوزه کتابخوانی می‌پردازد.
راه‌اندازی کتابخانه سیار در رفسنجان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری مهر، حسین رضایی با بیان اینکه طرح‌های عام‌المنفعه باید با استفاده از نقشه اساسی اجرا شوند، از احداث کتابخانه مرکزی در بلوار خلیج‌فارس شهر رفسنجان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده زمین این طرح واگذار شده و اعتبار اولیه این پروژه هم ۲۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های شهرداری اختصاص یافته است و چنانچه نیاز به بودجه باشد، جذب خواهد شد.

فرماندار رفسنجان افزود: در اجرای طرح کتابخانه مرکزی رفسنجان هم پیشنهاد می‌شود از طرح‌های درجه یک و مطلوب در کشور یا خارج از کشور الگو گرفته و اجرا شود.

وی همچنین به زمان برداشت محصول کشاورزی پسته هم اشاره کرد و افزود: قرار است طی دو ماه و هر روز ۲۰ هزار کارگر این محصول را از سطح باغات شهرستان جمع آوری کنند که از شهرداری تقاضا داریم برای ساماندهی این کارگران مکانی در سطح شهر در نظر بگیرند.

حسین رضایی در مورد احداث میدان دام هم گفت: قرار است این مکان در نزدیکی شرکت کشت و صنعت ایجاد شود و از شهرداری درخواست داریم برای ساخت و ساز این مکان هزینه کند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcjyiev8uqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما