تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: با افزایش جمعیت بخش ساردوئیه در فصل بهار و تابستان، نیاز به نیروی تخصصی، تجهیزات بهداشتی، آمبولانس و امکانات رفاهی بیشتری است.
نیاز فصلی بخش ساردوئیه به نیروی تخصصی، تجهیزات بهداشتی و آمبولانس
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان جیرفت، محمدرضا مقبلی درمورد اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، سه مورد اعزام بیمار با آمبولانس از مرکز خدمات جامع ساردوئیه به شهر جیرفت انجام شده است.
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت افزود: ۲ نفر از بیماران اعزامی، مادران بارداری بودند که یکی در بیمارستان کاشانی و دیگری در مرکز جامع سلامت ساردوئیه، به صورت طبیعی، فرزندان‌شان را بدنیا آوردند.
 
مقبلی با اشاره به سیاحتی و زیارتی بودن شهر درب بهشت بخش ساردوئیه، اظهار کرد: افزایش جمعیت بخش ساردوئیه در فصل بهار و تابستان بعلت آب و هوای مطلوب و ویژگی‌های گردشگری، از استان‌های همجوار جنوبی، شهرستان‌های همجوار است.
 
وی افزود: با افزایش جمعیت بخش ساردوئیه در فصل بهار و تابستان، نیاز به نیروی تخصصی، تجهیزات بهداشتی، آمبولانس و امکانات رفاهی بیشتری است.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح ارائه خدمات شبانه‌روزی در مرکز خدمات سلامت شهر درب‌بهشت از اوایل خردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری، اجرایی شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcbzsb80rhbf5p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما