تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
۰
plusresetminus
رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت عنوان کرد:

معرفی برند فوتسال ساردوئیه به کشور با برگزاری مسابقات شهری

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت گفت: هدف از برگزاری مسابقات فوتسال شهر درب‌بهشت ایجاد شور و هیجان برای جوانان، کشف استعدادهای جدید و معرفی بَرَند فوتسال ساردوئیه به استان و کشور است.
معرفی برند فوتسال ساردوئیه به کشور با برگزاری مسابقات شهری
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «راه آرمان» از جیرفت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمدی در جلسه برنامه‌ریزی و قرعه‌کشی مسابقات فوتسال شهر درب‌بهشت بخش ساردوئیه که در سالن جلسات بخشداری ساردوئیه برگزار شد، ضمن اشاره به ظرفیت بالای ورزشی این بخش، گفت: هدف هیئت فوتبال شهرستان جیرفت از برگزاری این مسابقات، ایجاد شور، هیجان و نشاط برای نسل جوان و همچنین کشف استعدادهای جدید از بستر روستا است.
 
رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت با اشاره به سابقه هشت ساله برگزاری مسابقات فوتسال شهر درب‌بهشت، افزود: برنامه‌ریزی جهت برطرف کردن نواقص مسابقه‌های گذشته نیز جزو اهداف برگزاری این جلسه است و بایستی بَرَند فوتسال ساردوئیه به استان و کشور معرفی شود.
 
حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: هر تیم فوتسال، از ۱۲ نفر بازیکن، یک نفر سرمربی و ۱ نفر سرپرست تشکیل می‌شود و تمامی بازیکنان، بایستی بیمه ورزشی داشته باشند و هر تیم فوتسال بایستی مبلغ ۲۵ میلیون ریال بعنوان ورودی به شماره حساب هیئت فوتبال شهرستان جیرفت واریز کند.
 
وی اخلاق‌مداری و رعایت قانون را سرلوحه برگزاری مسابقات فوتسال معرفی کرد و گفت: بازیکنانی که توسط کمیته انضباطی، محرومیت دارند، نبایستی در بازی‌ها حضور داشته باشند و تیم‌هایی که به نتیجه مسابقه اعتراض دارند، طی ۲۴ ساعت پس از مسابقه و با پرداخت ۲ میلیون ریال، حق اعتراض دارند.
 
رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت درمورد زمانبندی برگزاری مسابقات فوتسال شهر درب‌بهشت، گفت: برگزاری این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته و در هر روز در نوبت‌های صبح، عصر و شب، در مدت زمان ۲ نیمه ۲۰ دقیقه‌ای رونده خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام محمدی تاخیر در شروع بازی را حداکثر ده دقیقه اعلام کرد و افزود: داشتن لباس متحدالشکل و کفش مناسب برای تیم‌ها، الزامی است و بازی‌های مرحله نهایی و حذفی، بدون وقت اضافی است.
 
وی با اعلام اینکه عدم حضور تیم‌ها در دو بازی پی‌درپی منجر به حذف آن تیم از جدول مسابقات خواهد شد، گفت: در مسابقات فوتسال شهر درب‌بهشت بخش ساردوئیه، ۲۰ تیم از دهیاری‌های این بخش و ۱۰ تیم، از سطح شهرستان جیرفت، حضور دارند.
 
رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت درخصوص نحوه قرعه‌کشی بین ۳۰ تیم شرکت کننده در این مسابقات، اظهار کرد: این تیم‌ها در شش گروه پنج تیمی گروه‌بندی خواهد شد و جایزه تیم اول ۳۰۰ میلیون ریال، تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال و تیم اخلاق ۷۵ میلیون ریال می‌باشد که توسط بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر درب‌بهشت پرداخت خواهد شد.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcjhievouqetmz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما