تاریخ انتشار :جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲
۰
plusresetminus
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج خبر داد:

فعالیت ۷۵ مبلغ و‌ مبلغه بومی در فهرج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج‌ از فعالیت ۷۵ مبلغ و مبلغه بومی در این شهرستان خبر داد.
فعالیت ۷۵ مبلغ و‌ مبلغه بومی در فهرج
به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان؛ بهنام بنی اسدی در پایان‌ نماز جمعه امروز فهرج، با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گفت: ما خط‌ مشی و راه خود را در سازمان تبلیغات اسلامی از مقام معظم رهبری می‌گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج افزود: تبلیغات اسلامی در جهت گفتمان‌سازی بین مردم، وظیفه ابلاغ خبر دین به مردم را بر عهده دارد تا بین حق و باطل و ظالم و مظلوم شناخته شود.

وی با اشاره به پنج مرتبه حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در فهرج طی یک سال و یک ماه اخیر گفت: در سال گذشته ما اعزام ۱۶۹ نفر مبلغ را در محرم و رمضان به صورت بومی و غیربومی داشتیم.

بنی اسدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵ مبلغ و مبلغه بومی را در سطح شهرستان داریم افزود: از این تعداد ۶ روحانی جدید به مجموعه شهرستان اضافه شدند، ۱۲ روحانی طرح هجرت، ۶ روحانی پاره وقت، پنج روحانی استقرار و ۴۶ مبلغ و مبلغه طرح امین داریم که در مجموعه آموزش و پرورش مشغول به امر خطیر تبلیغ هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فهرج اضافه کرد: همچنین در مباحث مرتبط با قرآن، صدور ۱۵ مجوز تاسیس موسسه قرآنی را طی یک سال گذشته داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با محوریت روستاهای بخش مرکزی و نگین کویر خاطرنشان کرد: امسال ما توانستیم با فعالیت‌های انجام شده، سند راهبردی سالانه سازمان تبلیغات اسلامی استان را در طرح‌های آموزشی، عملیاتی و فعالیت‌های فرهنگی تدوین و ارائه کنیم.

انتهای خبر/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcdzk0foyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما