تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری ریگان با بیان اینکه بنده خود را بسیجی می‌دانم، اظهار کرد: هر کجا تفکر بسیجی عزیز بوده آن مجموعه پیشرفت کرده است.
هر کجا تفکر بسیجی بوده سبب پیشرفت شده است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان، به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده ناحیه، جانشین، مسئول اداری پشتیبانی، پاسداران و بسیجیان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ریگان دیدار کردند.
 
فرمانده سپاه ریگان در این دیدار با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین سپاه شهرستان و دادگستری است، اظهار کرد: مردم دستگاه قضا را ملجأ و پناهگاه خود می دانند.
 
سرهنگ مصطفی دهقانیان افزود: برخورد قاطعی دستگاه قضای شهرستان در این مدت با افرادی که سلاح غیرمجاز به دست می‌گیرند داشته که این اقدام قابل‌تقدیر است.
 
وی عنوان کرد: گشت‌های رضویون بسیج همچنان در سطح شهرستان فعال هستند.
 
رئیس دادگستری ریگان با بیان اینکه بنده خود را بسیجی می‌دانم، اظهار کرد: هر کجا تفکر بسیجی و تفکر شهید سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی عزیز بوده آن مجموعه پیشرفت کرده است.
 
جواد دهقان بیان داشت: سپاه پاسداران یکی از نهادهای مقدس جمهوری اسلامی است و به این نهاد افتخار می‌کنیم.
 
میرتاج الدینی دادستان شهرستان ریگان نیز در این دیدار با بیان اینکه الحق و الانصاف سپاه یک تکیه‌گاه بزرگی است برای مجموعه دستگاه قضا و افزود: تشکر و قدردانی می‌کنیم از سپاه شهرستان که یاور خوبی برای دستگاه قضا هستند.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcjxievmuqettz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما