تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان منوجان عنوان کرد:

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان

فرماندار شهرستان منوجان از سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی در صنایع فرآوری تیتانیوم در این شهرستان خبر داد و گفت: همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم کرد.
فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از خبرگزاری فارس، جمشید سراجی امروز در گفتگویی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی محرومیت‌زدایی است، اظهار کرد: فرمانداری منوجان با توجه به شعار سال، مشوق‌های لازم را برای حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری در منطقه تدارک دیده است.

فرماندار شهرستان منوجان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهرستان منوجان توجیه اقتصادی دارد، افزود: شهرستان منوجان با پتانسیل‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری، نیروی انسانی و از همه مهمتر نزدیکی به دریا آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار را دارد و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم کرد.

وی با اعلام سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری تیتانیوم در این شهرستان گفت: با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مدیر این شرکت در جنوب استان زمین به این سرمایه‌گذار اختصاص داده شد و به‌زودی عملیات اجرایی این طرح عظیم با اشتغال ۵۰۰ نفری در فاز اول آغاز می‌شود.

 جمشید سراجی با انتقاد از بعضی کارشکنی‌ها در راه سرمایه‌گذاری و تولید در جنوب استان تصریح کرد: مسؤولان شهرستان منوجان باید خود را مؤظف به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بدانند و لازم است با پیگیری و رفع مشکلات سرمایه‌گذران فعال بخش خصوصی در سطح شهرستان بتوانیم در جهت تحقق شعار سال اقدام کنیم.

 نماینده عالی دولت در منوجان با درخواست از کشاورزان منطقه برای سرمایه‌گذاری و گردش مالی حساب‌های خود در شهرستان عنوان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی یکی از سودمندترین راه ارتباط بخش کشاورزی و صنعت است و کشاورزان پیشرو با ایجاد صنایع تبدیلی، با در دست گرفتن بازار‌های بین‌المللی و داخلی زمینه را برای اشتغال جوانان و گردش مالی در منطقه فراهم کنند.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcefn8zpjh8xni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما