تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب راور گفت: یکی از اهداف بازدید از زندان‌ها این است که مددجویان دوباره به اجتماع برگردند و زندگی با نشاط و شادی را از نو بسازند.
در راستای بازاجتماعی شدن مددجویان و نشاط دوباره آن‌ها تلاش خواهیم کرد
به گزارش سرویس قضایی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان راور؛ در راستای اجرای سیاست‌های عالی دستگاه قضایی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری، رفع مشکلات قضایی و جلوگیری از اطاله دادرسی و حفظ حقوق شهروندی، باز‌اجتماعی شدن مددجویان و افزایش نشاط و بررسی مشکلات آن‌ها، دادستان عمومی و انقلاب راور از زندان مرکزی کرمان بازدید کرد و با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت.

مجتبی استوارزاده هدف از این بازدید‌ را رسیدگی به امور زندانیان، مشکلات حقوقی مددجویان و حمایت از آنان دانست و اظهار کرد: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان‌ و زندانیان، نظارت بر جمعیت زندان‌ها، ملاقات با زندانیان‌، بررسی مشکلات حقوقی و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها و خانواده این افراد است.

وی افزود: در این بازدید که رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در دستور کار قرار داشت، متناسب با خواسته‌هایشان دستورات قانونی لازم نیز صادر شد.

این مقام قضایی مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اسلامی بر تقویت روحیه و عزت نفس انسان‌ها به ویژه زندانیان را تاثیرگذار دانست و  خاطر نشان کرد: با توجه به ایام ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر را هدف اصلی قیام کربلا خواند و اشاعه فرهنگ اسلامی و نماز را به عنوان رکن اصلی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها مورد تاکید قرار داد.

انتهای خبر/کمساری https://armanekerman.ir/vdcd990fnyt0sf6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما