تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۹
۰
plusresetminus
فرماندار راور گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت‌رسانی هستند.
خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت‌رسانی هستند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه آرمان» در نشست صمیمی رضا عباسی با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری، فرماندار راور با بیان اینکه خبرنگاران در انعکاس مسائل و مشکلات رسالت بزرگی برعهده دارند گفت: خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین در خدمت‌رسانی به مردم هستند که با بیان حقایق و واقعیت‌ها و همچنین در پاره‌ای از اوقات با انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه می‌شوند.

عباسی افزود: رسالت یک خبرنگار، آگاهی بخشی منطبق بر حقیقت در جامعه است به گونه ای که در عصر حاضر خبرنگاران به عنوان زبان گویا و چشمان بینای جامعه محسوب می شوند.

وی تأکید کرد: هجمه تبلیغاتی دشمنان از طریق فضاسازی در رسانه‌ها با هدف تضعیف نظام صورت می‌پذیرد و همین امر باعث گردیده تا رسالت خبرنگاران برای مقابله با این تهاجم ناجوانمردانه و جنگ ترکیبی بسیار پر اهمیت و خطیر باشد و در این راستا توجه به جهاد تبیین بسیار مهم است.

فرماندار راور در سخنان خود با تجلیل از خبرنگاران شهرستان، وضعیت خبری این شهرستان و فعالیت خبرنگاران را مثبت و پویا ارزیابی کرده و برای آنان آرزوی توفیق داشت و افزود: همه تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش کنیم.

​​​​​​ عباسی اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان جامعه و مسئولان محسوب می گردند و دقت آنها نسبت به وظایف خطیر و سازنده خود باعث حرکت قدرتمندانه دولت و مسئولین گردیده و موجبات پیشرفت را فراهم می سازد.

در این مراسم که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیزحضور داشت برخی خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند .

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از فعالیت اصحاب رسانه تقدیرگردید.

انتهای خبر/کمساری https://armanekerman.ir/vdciuqaz3t1apr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما