تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۸
۰
plusresetminus
محسن صالحی گفت: افتتاح بیمارستان شهرستان باید همزمان با توسعه منابع انسانی، توسعه و تکمیل فضای فیزیکی و تجهیزات صورت گیرد حتی یک ماه دیرتر افتتاح شود.
افتتاح بیمارستان انار باید همزمان با توسعه منابع انسانی صورت گیرد
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار؛ جلسه هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات حوزه بهداشت، با ریاست محسن صالحی فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان، محمدی رئیس علوم پزشکی رفسنجان و معاونین ایشان در دفتر فرماندار برگزار گردید.

 محمدی در این جلسه با گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان انار و ساخت بیمارستان پرداخت و کمک خیرین به مجموعه بهداشت را قابل تحسین دانست و گفت: تمام پول پرداختی از طرف خیرین شفاف و قابل رویت هست و اطمینان می‌دهیم که هر مقدار پول خیرین به بهداشت کمک کنند در شهرستان انار هزینه می‌شود.

محسن صالحی نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکید کرد: افتتاح بیمارستان شهرستان باید همزمان با توسعه منابع انسانی، توسعه و تکمیل فضای فیزیکی و تجهیزات صورت گیرد حتی یک ماه دیرتر افتتاح شود.

علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان در این جلسه با تشکر از اقدامات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی نکاتی در خصوص افتتاح و فضاي بیمارستان بیان نمودند.

در پایان این جلسه حسنی به عنوان مدیر کمیته خیرین شهرستان معرفی و از خدمات اقای زمانی تقدیر شد.


  https://armanekerman.ir/vdcdk90f5yt0so6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما