تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
۰
plusresetminus
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما باید با استفاده از جهاد تبیین دستاوردهای ایران را با کل دنیا مقایسه کنیم که نشان ‌دهیم چهل سال پیش کجای دنیا بودیم و امروز کجای دنیا هستیم.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان؛ حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی در نشستی با مدیران شهرستان تحت عنوان بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی اینکه مردم از مکانی که دولتمردان در آن قرار دارند و عملکردی انجام می‌دهند باخبر شوند و نسبت به پیشرفت‌ها آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه ارائه آمار و ارقام توسط مسئولان باید همراه با روایت و خاطراتی باشد که قبلا کجای قضیه بودیم و اکنون با عملکرد و این آمار به کجا رسیدیم؛ می‌تواند دل مردم را قانع و متقاعد و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار کند.

حجت الاسلام راجی بیان کرد: باید شبهات و گره‌های ذهنی مردم را باز کرد که در این راستا نیاز داریم به روایت پیشرفت در هر زمینه‌ای؛ مسئول باید دستاوردهای نظام را در حوزه‌های آب، برق، مخابرات، هسته‌ای، عمرانی و ابادانی، مسکن، کمک به نرخ رشد جمعیت، پزشکی، علمی، ورزشی و غیره و اینکه در این زمان که به جایی رسیدیم بیان کند و بگوید که چه رنج‌ها و خون دل‌هایی خورده شده و سختی‌هایی متحمل شده‌ایم.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تقویت شوند و با استفاده از تولید محتوا و موشن گرافی‌ها و بیان روایت پیشرفت‌ها، ذهن مردم را نسبت به اقدامات دولت روشن و شفاف‌سازی کند که اگر تسلط خوبی در این رابطه وجود داشته باشد می‌توان به تمام شبهات مردم پاسخ داد و از نفوذ دشمن به قلب و ذهن مردم به ویژه نسل جوان جلوگیری کرد.

حجت الاسلام راجی گفت: اگر در باب جهاد تبیین ۶ محوریت را اجرا کنیم قطعا هر برنامه‌ریزی که دشمن علیه انقلاب اسلامی داشته باشد ما در برابر این همه تهاجمات دشمن واکسینه شدیم.

وی ادامه داد: این محورها شامل تثبیت شخصیت رهبری، مبارزه با بزک و تطهیر پهلوی، تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین ریشه مشکلات، ارائه تصویر واقعی از عملکرد کشورهای دنیا است.
 
انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcc4eqsi2bq1p8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما