تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: سپاه ریگان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آمادگی کمک برای رفع مشکلات مردم در کنار مجموعه اجرایی شهرستان را دارد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان، صبح امروز فرمانده سپاه ریگان به همراه جمعی از کارکنان ناحیه به مناسبت هفته دولت با فرماندار شهرستان ریگان دیدار کردند.

مراد آبیار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: این هفته مزین به نام دو شهید بزرگوار دو شخصیت برجسته که الگوی اخلاص بودند، شده است که امروزه به‌عنوان یک جریان جاوید مانده‌اند، از خداوند می‌خواهیم ما را در این مسیر خدمتگزاری توفیق دهد.

فرماندار ریگان بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین اقدامات و اطلاع‌رسانی عملکرد دولت است چرا که باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود؛ در شهرستان ریگان برای رفع محرومیت اقدامات مؤثری صورت‌گرفته که همواره سپاه شهرستان خدمات ارزشمندی در روستاها و حوزه آب آشامیدنی و سایر موارد داشته است.

آبیار در ادامه تقویت وحدت و تعامل بین مسئولین شهرستان به‌ویژه اعضای شورای تأمین و شورای اداری را یکی از ابزار پیشرفت امور و تداوم خدمت‌رسانی به مردم دانست.

فرماندار ریگان با بیان اینکه ارتباط مدیریت اجرایی شهرستان با ارکان امنیتی ازجمله سپاه قابل‌تقدیر است، عنوان کرد: سپاه همیشه در کنار عوامل اجرایی بوده، زیرا مسئله مهم اهتزاز پرچم انقلاب و خدمت به مردم است.

مصطفی دهقانیان نیز ضمن تقدیر از تلاش و زحمات فرماندار و اعضای شورای اداری و تبریک این هفته، یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

فرمانده سپاه ریگان ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم کار جهادی همه مسئولان گفت: سپاه ریگان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های جهادی و کمک به رفع مشکلات مردم در کنار مجموعه اجرایی شهرستان را دارد.

انتهای خبر/د https://armanekerman.ir/vdcdz90fzyt0s96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما