تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
۰
plusresetminus
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت خبرداد:

فرصت ٦٠ روزه راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دوماه فرصت دارد تا نسبت به رفع این نواقص اقدام کند.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حمید حسنی‌نیا گفت: دادستانی دستورات لازم را برای رفع نقاط حادثه‌خیز صادر کرده است.
او افزود: دادستانی در جایگاه نظارت حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز به‌ویژه در جاده‌های بین‌شهری ورود کرده است و در صورت مشاهده ترک فعل از سوی مسئولان دراین‌رابطه مطابق قوانین و مقررات برخورد می‌کند.
 حسنی‌نیا با تأکید بر بهسازی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در جهت پیشگیری از وقوع جرم و خسارت مالی و جانی بیان کرد: چند نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری این شهرستان شناسایی شده است که دستگاه‌های مربوطه بایستی هر چه سریع‌تر نسبت به بهسازی این جاده‌ها اقدام کنند.
وی اظهار کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز برای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول برای تسریع در انجام پروژه‌ها و نواقص موجود انجام شود.
حسنی نیا افزود: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در انجام به‌موقع تکالیف خود در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش‌ از پیش تلاش کند.
دادستان بافت عنوان کرد: ضرورت اصلاح هندسی جاده‌ها، نصب روشنایی و علائم هشداری کاهنده سرعت، خط‌کشی محورها، مرمت آسفالت جاده‌ها و آگاه‌سازی رانندگان از نقاط حادثه‌خیز از اقدامات مؤثری است که باید به‌سرعت در این منطقه انجام شود.

انتهای پیام /م
https://armanekerman.ir/vdcgy39qtak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما