تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد:

جهاد آبرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر اهالی روستاهای گنبکی توسط بسیج سازندگی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه شهرستان ریگان گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و آبادانی، جهاد آبرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستاهای شهرستان گنبکی در حال انجام است.
به گزارش سرویس اقتصادی راه آرمان؛ سرهنگ مصطفی دهقانیان صبح امروز در حاشیه بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه بزرگ آبرسانی آب باریک شهرستان گنبکی از توابع ریگان عنوان کرد: بسیج سازندگی این ناحیه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، همکاری اداره آبفا و در راستای جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های ریگان و گنبکی چندین طرح بزرگ را کلید زده که  یکی از این طرح‌ها طرح آبرسانی آب باریک در شهرستان گنبکی است که خط انتقال آن ۴۶ کیلومتر است و با کار جهادی تاکنون ۲۶ کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان افزود: پمپاژ ثانویه، تجهیز و نصب منصوبات ۲ حلقه چاه و اجرای خط برق به طول ۱ کیلومتر این پروژه نیز توسط قرارگاه فرعی امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی این ناحیه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه ساخت مخزن هزارمترمکعبی در حال انجام است، تصریح کرد: شبکه داخلی روستاهای اکرم‌آباد، ناصرآباد، بدر آباد، تقی‌آباد حجت‌آباد، عباس‌آباد و فلفل آباد نیز به طول ۱۵ کیلومتر اجرا شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: با اتمام این طرح عظیم تنش آبی در روستاهای رضوانیه، ناصریه بالا، ناصریه پائین، سید جمال‌الدین، تلمبه موسی پیشکار، تلمبه عباس حسین، دهنو صالح‌آباد، حسین‌آباد حیدر، اسلام‌آباد کهور خشک، تلمبه علی هدایتی، حسین‌آباد آبشور و شهید چمران از توابع شهرستان گنبکی برطرف می‌شود.
 
دهقانیان در پایان خاطر نشان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاها، جهاد آبرسانی به همت بسیج سازندگی سپاه ریگان به بیش از ۱۲ هزار نفر از اهالی روستاهای شهرستان گنبکی در حال انجام است.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcba0b8frhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما