تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۸
۰
plusresetminus
همزمان با شهادت امام مهربانی‌ها؛

یادواره شهدای روستای رتک شهرستان کوهبنان برگزار شد

به گزارش سرویس فرهنگی « راه آرمان» از شهرستان کوهبنان؛ همزمان با ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام، بیست‌و‌چهارمین یادواره هفت شهید روستای رتک با حضور جمعی از مسئولین، خادمیاران رضوی، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و مردم منطقه در مسجد سجادیه این روستا برگزار شد.

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: شهیدان زنده‌اند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند، کسانی که بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی توطئه‌های فراوانی علیه ایران اسلامی تدارک دیده اما اخلاص و دعای شهدا باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

مجید توکلی افزود: سردار شهید سلیمانی که خود از خادمان آستان قدس رضوی است، با شهادتش مکتبی به‌وجود آورد که مقاومت جهانی شد لذا جوانان دهه نودی خود را یک سلیمانی معرفی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اربعین حسینی را شهید سلیمانی احیا کرد و در پرتو منویات مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن امسال برگزار شد.

در ادامه محمد رضا توکلی از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان که از تمام هستی خود گذشتند و همواره بر انجام واجبات و ترک محرمات پایبند بودند، در اوج معنویت قرار گرفتند زیرا آنان همواره تحت امر ولایت و رهبری بودند.

توکلی تصریح کرد: رمز سعادت همه انسان‌ها  اطاعت از خدا و رسولش  می‌باشد رزمندگان و مجاهدین  اسلام  به آیات قرآن عمل کردند لذا  کسی که از خدا و رسولش اطاعت کند، مورد لطف خدا  قرار می‌گیرد و با پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین محشور می‌شود.

رئیس کانون خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: وجود ولایت و رهبری و سرداران بزرگی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد که استکبار جهانی عقب‌نشینی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، همکاری در توزیع کمک‌های مومنانه، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای، تعلیم و تربیت و سازندگی از جمله خدمات خادمیاوران رضوی در شهرستان کوهبنان است.

انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcds90fkyt0sj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما