تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فهرج گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی، حاصل، برکات و دستاوردهای دفاع مقدس است.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ حسن سنجری، در بین‌الصلاتین نماز جمعه امروز، به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی، حاصل، برکات و دستاوردهای دفاع مقدس است.
 
وی تأکید کرد: بر همه ما واجب و لازم است، قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و راه این عزیزان را با بصیرت و ولایتمداری ادامه بدهیم.
 
فرمانده ناحیه مقا.کت بسیج در سپاه فهرج در ادامه از خدامحوری، ولایتمداری و ایستادگی بعنوان ویژگی‌های بارز فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس نام برد و بیان کرد: هر چه در فرهنگ عاشوراست، در فرهنگ دفاع مقدس نیز وجود دارد.
 
سنجری تصریح کرد: بصیرت و ولایتمداری نیروهای مسلح ما، دشمنان را مأیوس و هراسان کرده است و مایه امیدواری دوست داران نظام و انقلاب شده است.
 
وی افزود: به کوری چشم دشمنان، دولتی ولایتمدار، انقلابی و مردمی روی کار است که امید را در دل رهبر عزیز انقلاب و مردم روشن کرده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فهرج گفت: در سطح شهرستان نیز کارهای امیدبخش خوبی را شاهد هستیم که جای دارد نهایت قدردانی را از مسئولان انقلابی در رأس آنان مهندس سعیدنیا فرماندار شهرستان که انصافا خود را وقف خدمت به مردم شریف فهرج کرده است، داشته باشم.

انتهای خبر/عباسزاده
 
https://armanekerman.ir/vdcftvdyjw6dm1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما