تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:

برگزاری میز خدمت در روستای قوام‌آباد با هدف خدمت‌رسانی بیشتر

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهتر و تحصیل در امور اداری و به جهت رفاه حال مردم، میز خدمت در روستای قوام‌آباد برگزار شد.
برگزاری میز خدمت در روستای قوام‌آباد با هدف خدمت‌رسانی بیشتر
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ برگزاری میزهای خدمت جهادی فرصت مناسبی برای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و اطلاع مسئولین از مشکلات مردم برای کارگشایی و کمک به آن‌ها است.

یکی از مزیت‌های برگزاری میز خدمت جهادی کاهش بروکراسی اداری، سرعت بخشیدن به ارائه خدمت و ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم است‌ که‌ در نهایت موجب رضایت‌مندی بیش‌تر ارباب‌رجوع خواهد شد.

میزهای خدمت جهادی در مناسبت‌های مختلف در طول سال برای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود و مردم هم استقبال خوبی از آن‌ها دارند.

امروز نیز به مناسبت هفته بسیج میز خدمتی در یکی از روستاهای کرمان برگزار گردیده است.

سرهنگ عابدین عسکرپور مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان در این رابطه تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر و تحصیل در امور اداری و به جهت رفاه حال مردم و به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، میز خدمت این هفته در روستای قوام‌آباد برگزار شد.

وی عنوان کرد: این میز خدمت جهادی با حضور نمایندگان فرمانداری کرمان، اداره آبفا شهرستان کرمان، شرکت توزیع برق، مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: این میز خدمت به همت سازمان بسیج ادارات در حوزه بسیج ادارات شهید چمران ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) برگزار گردیده است.

سرهنگ عسکرپور در ادامه عنوان کرد: تعداد زیادی از مشکلات مردم در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع شد.
وی ادامه داد: در این جلسه بخشدار بخش چترود نیز حضور داشت که تعداد ۱۰ مصوبه از نمایندگان محترم گرفته شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: ان‌شاءالله در جهت خدمت‌رسانی در شبکه آب‌رسانی و برق‌رسانی و مشکلات مسکن مردم، این مصوبات مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم مشکلات مردم را از این طریق حل کنیم.

انتهای خبر/ کارگرزاده  https://armanekerman.ir/vdcbgzb88rhbf5p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما