تاریخ انتشار :جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۳
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه نرماشیر گفت: بسیجی از آبرو، جان و از مال خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد
با وجود بسیج، نظام جمهوری اسلامی تهدید نمی‌شود
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان»  ظهر امروز محمد رویان فرمانده سپاه نرماشیر در خطبه‌های پیش از نماز جمعه در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم گفت: این هفته، هفته شما بسیجیان است، کسانی که از مال، جان و آبروی برای حفظ این نظام مقدس خود می‌گذرید، برادران و خواهری که هر باری روی زمین مانده باشد را بر شانه می‌نهید.

وی افزود: هفته‌ای که از نامش مشخص است، لقب بسیجی که بگیرید، جنگ باشد سینه‌تان سپر گلوله است و در صلح کسانی که قدر نمی‌دانند شما را آماج توهین قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد، این را باید همه بدانند.

رویان اظهار کرد: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌ به‌ کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

وی اذعان کرد: تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این یک رکن اساسی است، تا بسیج و بسیجی هست، دشمن هیچ غلطي نمی‌تواند بکند.

رویان با بیان اینکه راز پیروزی مسلمین و وحشت و هراس دشمنان و معاندین از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است، گفت: بسیجی باید مطیع مسجد، حامی مسجد، عامل به قرآن و حافظ قرآن باشد.

وی افزود: جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی می‌داند، باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانه‌‌ها را به دور خود جمع کند و سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین و حضور جوانانی مانند شما جان برکفان در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.

محمد رویان فرمانده سپاه نرماشیر افزود: امروز اگر شما جلوه‌ های زیبای پُرشور، حضور جوانان را در صحنه‌‌های پُرخطر فلسطین و لبنان را مشاهده می کنید، این الگوگیری از بسیج است.

وی گفت: آنچه در طوفان‌‌الأقصی به عنوان استثنائی‌‌ترین عملیات غافلگیرکننده اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم‌‌های یک‌صد ساله بریتانیا، آمریکا فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه بوده و اکنون این ملت در مسیر پیروزی قرار دارند.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: فلسطین، ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا نخواهد شد، این را باید بدانند، پیروزی فلسطین قطعا نزدیک است.

رویان تأکید کرد: شاید دیده و شنیده باشید، وزیر خارجه آمریکا به برخی ازمقامات کشورهای منطقه گفت؛ وقتی پس از طوفان‌‌الأقصی به تل‌آویو رسیدند، رژیم صهیونیستی در حقیقت فرو پاشیده و گرد مرگ بر صورت مقامات صهیونیستی و فرمانده‌هان آنها پاشیده بودند و همه‌ آنها متلاشی شده بودند ولی آمریکایی‌ها به میدان آمدند و فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از ترس در مصر مستقر شد و سپس آنها به سرزمین‌های اشغالی آمدند تا مدیریت و هدایت نظامی جنگ علیه کودکان بی‌دفاع غزه را به عهده بگیرند و این نشان‌ می‌دهد که فروپاشی این رژیم کار سختی نیست.

فرمانده سپاه نرماشیر اذعان کرد: فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و به تدریح غلبه خود را به دست خواهد داد و حماس و جهاد مقاومت نابود شدنی نیستند.

وی افزود: چند روزی زمان برد تا مجاهدان فلسطینی، حماس و جهادی‌ها، گردان‌های عزالدین قسام  و قدس خود را با شرایط جدید تطبیق دهند و قاعده این نبرد را به زیبایی بیاموزند و نقطه ضعف دشمن را تشخیص دهند و شاید چندروز، عده‌ای احساس کردند شعله‌های مقاومت کم فروغ شده است اما به سرعت جوانان فلسطینی قاعده نبرد را به زیبایی تمرین کردند، آموختند و از فاصله‌های نزدیک و صفر، به سراغ تانک‌ها، نفربرها و بلدوزرها آمدند و آنها را مورد هدف قرار دادند و از حدود ۱۶۰۰ تانک و نفربر و بلدوزرها و خودروها تا به امروز، ۲۸۰ دستگاه به دست فلسطینی منهدم شد و اینک جنگ واقعا فرسایشی شده است.

رویان در پایان خاطر نشان کرد: مسلمانان، مجاهدین، انقلابیون و جوانان جهان اسلام به این دشمنان بی‌ریشه اجازه عرض اندام نمی‌دهند، فلسطین امروز صرفا یک سرزمین نیست یک ملت وسعت‌ یافته در درون قلب همه جهانیان است، نه فلسطین نابود شدنی است و نه جوانان مجاهد آن،  آنچه که به زباله‌‌دان تاریخ خواهد رفت و در درون غزه به عنوان یک باتلاق دشمن را در درون خود فرو خواهد ‌برد شکست قطعی اسرائیل است.


انتهای خبر / برجی https://armanekerman.ir/vdcfvedy1w6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما