تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
در اغتشاشات سال گذشته مردم آگاه و بصیر با رهنمودهای مقام معظم رهبری، صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و امپراتوری دروغ راه به جایی نبرده است.
امپراتوری دروغ
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در یادداشتی نوشت: تا قبل از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، نگاه سیاسی و اجتماعی جهان بر مبنای حکومت منهای دین یا خدا و یا تفکر سکولاریسم یعنی جدایی دین از سیاست بوده است و حضرت امام خمینی(ره) با پشتوانه مردمی، انقلاب اسلامی را رقم زد.

هدف اصلی این انقلاب، اداره یک جامعه در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با محوریت دین اسلام است و این حرکت و اندیشه نو، بر خلاف منافع کشورهای مختلف دنیا بود بنابراین این کشورها به اشکال مختلف در مقابل کشور ما ایستادگی کردند.
 
دشمن از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران تا به امروز برای براندازی نظام برنامه، نقشه‌ و هزینه‌های هنگفتی را صرف می‌کند به‌طوری که روزگاری برای دست‌یابی به هدف خود، جنگ نظامی بر علیه کشور ما راه انداخت اما مردم ما در جبهه جنگ مردانه تا پای جان خود ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهن را به دشمن واگذار نکردند، انقلاب و نظام ما پیروزمندانه به حرکت خود ادامه داد، دشمن پس از رصد برنامه‌های نظامی خود به این نتیجه رسید که در جنگ نظامی حریف اراده مردم ایران نیست بنابراین به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورد.

در این جنگ در کنار برنامه‌های خراب‌کارانه سخت، دشمن با استفاده از ابزار رسانه اخبار، تحلیل و گزارش‌های دروغین سعی در تأثیرگذاری بر افکار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دارد تا آن‌ها را نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کند.
 
دشمن می‌داند بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب و این نظام، مردم هستند بنابراین برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی با تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها می‌خواهد مردم دیگر حامی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند.
 
اغتشاشات سال گذشته نمونه بارزی از جنگ ترکیبی و شناختی بود چرا که دشمن با تکنیک دروغ و شایعه‌پراکنی سعی کرد تا مرگ طبیعی یک دختر را قتل جلوه دهد و در پیشبرد اهداف شوم خود برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ترور، خراب‌کاری، اغتشاش و کشف حجاب‌ استفاده کرد.
 
دشمن سال گذشته مرگ مهسا امینی را به نوع پوشش ظاهری او ارتباط داد بنابراین با استفاده از ابزار رسانه دست به دروغ‌پراکنی در فضای مجازی زد تا بتواند با تحریک احساسات مردم و ایجاد حساسیت نسبت به حجاب، آنها را به کف خیابان بیاورد،
 گر چه تعداد اندکی از مردم‌ فریب این اخبار دروغ را خوردند اما آحاد مردم با نقشه شوم دشمن همراهی نکردند و عدم همراهی مردم باعث شد تا برخلاف هزینه‌هایی هنگفتی که دشمن متحمل شده بود اما با شکست مواجه شود.
 
دنیای استکبار بر مبنای استعمار، سال‌ها است که بر کشورهای مختلف حکومت می‌کند و برای دشمن قابل پذیرش نیست که کشوری همچون ایران بدون وابستگی و تحت سلطه بودن دنیای استکبار، سرنوشت خود و مردمش را رقم بزند بنابراین در طول سال‌های گذشته همواره تلاش بر این نکته دارد که این انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی به دلیل وابسته نبودن به قدرت‌های جهانی ماندنی نیست اما در طول این سالیان، رهنمودهای امامین انقلاب و بصیرت مردم همیشه در صحنه، موجب شده تا نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود، چنانچه دیدیم در اغتشاشات سال گذشته مردم آگاه و بصیر با رهنمودهای مقام معظم رهبری، صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و امپراتوری دروغ راه به جایی نبرده است.

منبع: پایگاه خبری سفیر جنوب

انتهای خبر/بهادری
https://armanekerman.ir/vdcbzzb88rhbfsp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما