تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
۰
plusresetminus
روایتی از جهاد بی‌پایان در مناطق محروم؛

پخش نسخه‌ مهربانی ثاراللهیان در کتیج سیستان و بلوچستان

گروه جهادی پزشکی امام جعفر صادق(ع) بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری گروه جهادی نصر(پاسداران ) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه خدمات رایگان پزشکی را به مردم روستای کتیج شهرستان فنوچ استان سیستان و بلوچستان ارائه کردند.
پخش نسخه‌ مهربانی ثاراللهیان در کتیج سیستان و بلوچستان
به گزارش راه آرمان، آتش به اختیاری کلید واژه اصلی گروه جهادی نصر سپاه رودبار جنوب برای خدمت‌رسانی در حوزه درمانی و بهداشتی به مردم مناطق محروم است.
 
سال‌هاست که جنگ پایان یافته اما جهاد همچنان باقی‌است بسیج جامعه پزشکی سپاه ثارالله استان کرمان اینبار در جنوب‌شرق کشور حامل بیرقی شدند که نشان زیبای «جهاد» بر آن نقش بسته است و جهادگران امروز هم مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند مزد نمی‌طلبند که بالعکس دارایی اندک خود را نیز صرف محرومین می‌کنند.
 
جایی در بین منویات مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی شنیده شده که می‌فرمایند ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم و در همه‌ بخش‌ها کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است این اگر بود کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود بن‌بست‌ها باز می‌شود.
 
مگر جهادی‌ بودن جز این است که دعوت رهبرت را لبیک می‌گویی و در رکاب عشق پا در میدان کار و جهاد و معنویت می‌گذاری؟ مگر جهاد جز این است که وقتی با نوای حزن‌آلود مناطق محروم همراه می‌شوی و روح گمشده‌ات به وسعت هفت آسمان صیقل داده می‌شود و هم ردیف کاروان‌ها تمام دغدغه‌ات کمک به هموطنانت می‌شود؟
 
گروه جهادی پزشکی امام جعفر صادق(ع) بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری گروه جهادی نصر(پاسداران ) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در روزهای پنجشنبه وجمعه این هفته خدمات رایگان پزشکی در بخش‌های چشم پزشکی، دندان پزشکی، متخصص داخلی، متخصص قلب، متخصص کودکان،ختنه را به مردم روستای کتیج شهرستان فنوچ استان سیستان و بلوچستان ارائه کردند.
 
گفتنی است، حسین ساویس معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله استان کرمان و اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این اردوی جهادی دو روزه حضور داشتند و با مولوی قاضی زاده امام جمعه کتیج دیدار کردند.
 
انتهای خبر/پورحیدر
https://armanekerman.ir/vdccpmqs12bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما