تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
۰
plusresetminus
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان:

تنها در هشت شهرستان اداره تعزیرات حکومتی داریم

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه وضعیت نبود نیروی‌انسانی در این سازمان وخیم است، گفت: بارها برای جذب نیرو اقدام کردیم اما موفقیتی حاصل نشد.
تنها در هشت شهرستان اداره تعزیرات حکومتی داریم
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان ، ارسلان میری پیش از ظهر امروز در کارگروه رفع مشکلات و چالش‌های اموال تملیکی استان کرمان عنوان کرد: مهمترین مرجعی که در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالاست نیروی خدوم انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه مجموعه مبارزه با قاچاق کالا شامل نهاد گمرک و صنعت و معدن و تجارت گرفته تا استاندارد و جهاد کشاورزی است که جای دارد از تک تک خدمات آنها تشکر کنیم، گفت: سازمان اموال تملیکی که خروجی تلاش تمام نهادهای مجری است ‌علی‌رغم کمبود امکاناتی که تقریبا دامن‌گیر همه دستگاه‌ها است  و درد فراگیری است که مشهود است اما در این مجموعه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

میری ادامه داد: همه زحمات مجریان مبارزه با قاچاق کالا زمانی مشهود و موثر است که  سازمان اموال تملیکی نظارت خوبی را بر نحوه نگهداری، چینش، پایش و فروش داشته باشد موقع انجام شود 

وی ادامه داد: ما در سازمان تعزیرات حکومتی مشکلاتی به مراتب بیشتر از سازمان تملیکی داریم زیرا مهمترین منبع نیروی انسانی کارامد است کمبود و ما نیاز مبرم به نیروی انسانی داریم، که از حیث منابع نتوانستیم هنوز توفیقی از این حیث دریافت کنیم.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اذعان کرد: به علت جغرافیای پراکندگی شهرها را داریم اما از ۲۵ شهرستان تنها در هشت شهرستان اداره تعزیرات را داریم، بنابراین نیروهای انسانی از عملکرد خودشان دچار مأیوس شوند و بازده کاری پایین می‌آید، بازوی اجرایی ما پلیس امنیت اقتصادی است اما در این شهرستان‌ها هم تنها یک نیروی کار می‌کند و با حجم کاری بالا این اصلا مناسب و پر بازده نیست.

میری ادامه داد: تک نیروی پلیس امنیت اقتصادی در هشت شهرستان استان کرمان از صدر تا انتهای کار را خودش انجام دهد که این شامل کشف، صورت جلسه، تحویل کالا،نگهداری از انبار تا اجرای دستورات و انهدام بر عهده‌اش است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم  هم تنها در عرصه قاچاق قصور ندارد گاهی انگیزه‌های متفاوت دستگاه‌های متولی توسط دولت‌ها در قاچاق آن هم سازمان یافته قصور دارند و همیشه نمی‌توان قاچاق را بر گردن مردم بیاندازیم و با برخوردهای قهری و صلبی هم نمی‌شود قاچاق را ریشه‌کن کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcezv8zejh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین