تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴
۰
۱
plusresetminus
رئیس ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان اعلام کرد؛

جزئیات نام‌نویسی در مراسم معنوی اعتکاف رفسنجان

رئیس ستاد اعتکاف شهرستان رفسنجان ضمن تشریح جزئیات ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، از زمان آغاز ثبت نام اینترنتی اعتکاف خبر داد.
جزئیات نام‌نویسی در مراسم معنوی اعتکاف رفسنجان
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام سیدمرتضی نقیب‌پور اظهار کرد: امسال ستاد مرکزی اعتکاف شهرستان چهار مسجد را تحت پوشش قرار می‌دهد و هم‌چنین مساجدی در روستاها و داخل شهر به صورت محله‌ای توسط خیرین و هزینه‌های مردمی مراسم اعتکاف را برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان ضمن تشکر از هیات‌ها، مساجد و روستاها در برگزاری مراسم اعتکاف، گفت: امید است با نقش محوری مردم، این مراسمات باشکوه‌تر برگزار شود.

وی از رویکرد ویژه نسبت به نوجوانان در مراسم اعتکاف امسال خبر داد و گفت: مسجد امام خمینی(ره) برای دانش آموزان دختر و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برای نوجوانان پسر و مسجد جامع برای بزرگسالان خانم و هم چنین مسجدالنبی برای آقایان اختصاص یافته است ضمن اینکه مسجد جامع و مسجدالنبی پذیرای نوجوانان همراه با والد همجنس خود هستند.

حجت‌الاسلام نقیب‌پور بیان کرد: مساجد مختص نوجوانان با برنامه‌های ویژه و جذاب همراه است.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در اعتکاف از بیستم دی‌ماه به صورت اینترنتی آغاز و تا ۲۸ دی ادامه خواهد داشت و هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایتی که اعلام خواهد شد رده سنی و مسجد خود را در آن سایت انتخاب و ثبت نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: هزینه اعتکاف امسال برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.

حجت‌الاسلام نقیب‌پور استفاده از ظرفیت‌های بومی در مراسم اعتکاف را از ویژگی‌های این مراسم نسبت به سال‌های گذشته اعلام کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های اعتکاف امسال نسبت به سال‌های گذشته این است که برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در بیت‌المال، در تمامی برنامه‌ها شامل سخنران، مداح، کارشناسان مذهبی، حلقه‌های معرفتی و… از سخنرانان و مداحان آقا و خانم بومی ساکن شهرستان استفاده می‌شود، ضمن اینکه مباحث کاربردی و جذاب برای همه رده‌های سنی جداگانه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اعتکاف تخصصی و هدفمند خبر داد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان تا ۲۸ دی مهلت دارند در صورتی که ثبت نام و هزینه پرداخت کردند انصراف خود را اعلام نمایند در غیر این‌صورت هزینه عودت داده نمی‌شود.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcezv8zxjh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فریماه نظری
پارسال سخنرانانی که از شهرهای دیگه اومده بودن خیلی عالی بودن...زمان اعتکاف یه فرصت عالی برای اموزش معارف است.لطفا ازسخنرانان تراز اول کشوری استفاده کنید.اینجور جاها لازم نیست صرفه جویی بشه.بودجه فرهنگی صرف اموزش دین ومعارف مردم باید بشه.بااین وضع حجاب و هجمه ی فرهنگی که داره میشه.بهترین زمان اموزش همین چندروزه