تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
۰
plusresetminus
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور:

بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند

فرصت ۳ ماهه به بانک‌ها
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: از امروز کلیه بانک‌ها به مدت سه ماه فرصت دارند که واحدهای تولیدی تحت تملک خود را تعیین تکلیف کنند
بانک‌ها نباید واحدهای تولیدی تحت تملک را تعطیل کنند
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ محمدباقر آقاعلیخانی در ستاد رفع موانع تولید که در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان و صنعت‌گران شهرستان برگزار شد، بیان کرد: پتانسیل علمی رفسنجان بالاست و باید از این بدنه در حوزه تولید و رفع مشکلات آن استفاده کرد.

وی افزود: ۲۰۹ مشکل در حوزه تولید کشور اعم از کشاورزی، صمت، نفت، نیرو، بهداشت و غیره را استخراج شده و برای هر کدام از این حوزه‌ها در هر موضوعی از جمله مواداولیه تا بازار فروش ورود کردیم و راهکار وجود دارد.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم‌الاجراست، تصریح کرد: نامه ویژه این امر مهم نیز از سوی دادستان کل کشور به دادستان‌های شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اذعان کرد: تا یک ماه آینده موانع برسر مسیر واحدهای صنعتی رفسنجان حل می‌شود و این بروکراسی‌های طولانی و چرخش بیهوده در سیستم‌ها ایجاد شده که باید ساماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دستگاه‌های نظارتی هم اعلام کردیم که با بازدید از واحدهای تولیدی به مشکلات موجود در آن‌ها پی‌ببرند و در گشایش مسئله کمک کنند لذا باید مسیر را باز کنیم و فضا را به سمت اتفاقات خوب سوق دهیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در پایان خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات طرح‌هایی که موجود هستند تلاش کنیم و طرح‌های جدید هم نیاز به توجیه اقتصادی دارند تا اجرا شوند.
 
انتهای خبر/ مرادی

منبع: خانه خشتی https://armanekerman.ir/vdchz6nz-23nxzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما