تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

مدیریت شهید سلیمانی دارای استراتژیک و الگو است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شخصیتی که در عراق، سوریه و لبنان همه او را به‌عنوان مدیر قبول داشته باشند، یک مدیریت استراتژیک و اسوه‌ای است که همه باید از او الگوبرداری کنند.
مدیریت شهید سلیمانی دارای استراتژیک و الگو است
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» در رابطه با سلوک مدیریتی شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: یک موضوع خاص که نویسنده‌ها در ابعاد مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی کمتر به آن پرداخته‌اند و همچنین مقام معظم رهبری در موردش تصریح فرمودند که کار شود؛ بحث مدیریت شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی علاوه بر این‌که در زمان جنگ که یکی از سخت‌ترین شرایط هر کشور بود خودش را در زمینه مدیریت به بهترین شکل نشان داد، این شهید هم‌چنین در زمان جنگ‌های مقاومت هم توانست مدیریت خودش را جهانی کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بُعد مدیریتی شهید سلیمانی را فرامنطقه‌ای دانست و گفت: زمانی که خبرنگاری در سوریه از ملیت‌های مختلف سوال کرد، مدیر شما کیست همه حاج‌قاسم سلیمانی را معرفی کردند؛ به واقع شخصیتی که  در عراق، سوریه و لبنان همه او را به‌عنوان مدیر قبول داشته باشند، یک مدیریت استراتژیک و اسوه‌ای است و همه باید از او الگوبرداری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: در جنگ هشت ساله و در آن دفاع مقدس، در موقعیت‌های مختلف که نیاز به کار مدیران مجموعه‌های مختلف بود شهید سلیمانی به بهترین شکل همه را بسیج و بحران را مدیریت می‌کرد.

وی با تاکید بر این‌که شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک مدیر مردمی بود؛ توضیح داد: مدیر مردمی بودن به این معنا که از مردم در تمام زمینه‌های محور مدیریت‌اش در جنگ و محور مقاومت استفاده می‌کرد، این شهید بزرگوار در جنوب‌ شرق کشور با کمک مردم امنیت ایجاد کرد و در جنگ هشت ساله نیز با استعانت از مردم آنن را مدیریت کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پایان تاکید کرد: امیدوارم که مدیران اسلامی با این نگاه به یکی از محورهای مکتب حاج‌قاسم در کشور پرورش پیدا کنند به این جمله بسیار توجه کنند و ابعاد زندگی حاج‌قاسم را در مدیریت خودشان در نظر بگیرند.

انتهای خبر/پسند https://armanekerman.ir/vdccx4qss2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین