تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

عملیات تروریستی کرمان نشأت گرفته از قدرت حاج‌قاسم شهید بود

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندتر بودن حاج‌قاسم‌شهید، نشانه‌اش همین اجرای عملیات تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه کرمان است.
عملیات تروریستی کرمان نشأت گرفته از قدرت حاج‌قاسم شهید بود
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص واقعه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: شهیدبودن حاج‌قاسم هم، برای دشمنان زبورش رعب‌آور و دلهره‌آور است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از نام حاج‌قاسم هم می‌ترسند، تأکید کرد: این حادثه تروریستی نشان داد که حاج‌قاسم، مکتب مقاومت شهید سلیمانی و راهش زنده است و حتی از زمان در قید حیات‌بودنش نیز به مراتب اثرگذارتر و توانمندتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توانمندتر بودن حاج‌قاسم‌شهید، نشانه‌اش همین اجرای عملیات تروریستی و کشتار مردم بی‌گناه، مظلوم و بی‌دفاع، که غیرنظامی خوانده می‌شوند، است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی ادامه داد: دشمنان زبور و ناتوان با اجرای عملیات تروریستی انفجاری مهیب ایجاد کردند، زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و اینان نیز مانند اربابشان رژیم صهیونیستی که در غزه زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع را آماج حمله و بمباران‌های شدید کرده و به‌شهادت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه عُمال رژیم صهیونیستی هم مانند اربابشان مسیر انفجاری را شبیه همان‌چه که در غزه در حال انجام است را برای کرمان در مسیر دلدادگان و زائران حاج‌قاسم طراحی کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار اذعان کرد: دشمنان با تحرکات کورکورانه می‌خواهند جلوی زوال و نابودی اسرائیل را بگیرند اما کورخوانده‌اند، زیرا اسرائیل رفتنی است و هیمنه پوشالی‌اش دیگر برگشت‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی تأکید کرد: سیلی که مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی بر رژیم صهیونیستی نواخت دوره زوال و نابودی او را سرعت بخشید، این رژیم غاصب، جعلی و کودکش دیگر اقتداری به‌دست نخواهد آورد، گرچه هیمنه قبلش هم پوشالی و توخالی بود.

وی در ادامه اذعان کرد: این عملیات تروریستی ثابت کرد، که نه‌تنها جسم بلکه روح و نام حاج‌قاسم همچنان در پیشبرد اهداف تظلم‌خواهی مردم فلسطین، مقاومت را فرماندهی می‌کند و اثرگذار است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در ادامه اذعان کرد: ما با استفاده از نیروهای مقاومت و تفکر آن علیه اسرائیل می‌جنگیم این جنگ نه از سوی اشخاص، بلکه ما با ترویج و آموزش تفکر ایرانی و اسلامی «مقاومت»، اسرائیل را از روی زمین محو کرده و گروه‌های مقاومت را تقویت خواهیم کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcaean6i49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما