تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۷
۰
plusresetminus
فرماندار رفسنجان گفت: محمدعلی عابدینی و لیلا غلامعلی‌زاده اهل رکن‌آباد و شمس‌آباد از توابع نوق رفسنجان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان روز سیزدهم دی به فیض شهادت نایل آمدند، آیین تشییع و خاکسپاری آن‌ها در روز شنبه ۱۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد.
دو شهید رفسنجانی حادثه تروریستی کرمان شنبه تشییع می‌شوند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ حسین رضایی در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری دو شهید اقدام تروریستی گلزار شهدا کرمان ضمن تسلیت به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نیز تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدا کرمان اظهار کرد: شهدا خار چشم دشمنان هستند و این اقدام تروریستی به شدت محکوم است.

فرماندار رفسنجان افزود: اقدام تروریستی دشمنان بار دیگر نشان داد که آن‌ها خواهان امنیت و آسایش در کشور ما نیستند و منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی باشند.

رضایی با اشاره به اهمیت حفظ جان بی‌‌گناهان در دین اسلام بیان کرد: قرآن می‌فرماید اگر کسی انسان بی‌گناهی را به قتل برساند همچون این است که تمام انسانیت را کشته و از بین برده است.

محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هم در این جلسه این اقدام تروریستی دشمنان را محکوم کرد و افزود: اگرچه داغی سنگین بر دل‌ها نشست اما این افراد که در مسیر گلزار شهدا کرمان نماد راهپیمایی اربعینی را به رخ جهانیان می‌کشیدند برای شهادت انتخاب شده بودند و به درجه اعلی شهادت نایل آمدند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به این اقدام خواهد داد.

در این جلسه مقرر شد ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۱۶ دی آیین تشییع پیکر شهید محمدعلی عابدینی و شهیده لیلا غلامعلی‌زاده در شمس‌آباد در حرم سیدجلال‌الدین اشرف نوق برگزار شود و پیکر شهیده غلامعلی‌زاده در همان صحن حرم مطهر به خاک سپرده خواهد شد و سپس پیکر شهید عابدینی هم تا زادگاهش رکن‌آباد تشییع و در جوار شهید گمنام به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری خانه‌خشتی
 
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcdoj0fjyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما