تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۷
۰
plusresetminus
در خطبه‌های نماز جمعه استان کرمان مطرح شد:

انتقام سخت تنها با نابودی رژیم منحوس صهیونیستی محقق می‌شود

در نماز جمعه این هفته استان کرمان، ائمه جمعه بر لزوم گرفتن انتقام سخت تاکید کردند و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را زمینه‌ساز تحقق این انتقام عنوان کردند.
انتقام سخت تنها با نابودی رژیم منحوس صهیونیستی محقق می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون تشییع شهدا در کشور، موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور از جمله محکوم کردن حمله تروریستی منافقان کوردل به زائران شهید سلیمانی عنوان شد.

امام جمعه رودبار جنوب: استکبار از تربیت و راه شهید سلیمانی می‌ترسد

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن حادثه شهادت مظلومانه جمعی از عاشقان مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دشمن درصدد انتقام‌گیری از مردمی است که بیش‌از نیم قرن است پای ارزش‌ها و ریشه‌های اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان پرچم‌داران مقاومت را پرورش دادند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: ترور تنها چیزی است که از دست اسرائیل و پرورش‌یافته دستشان یعنی داعش خبیث برمی‌آید.

وی تصریح کرد: استکبار در این شرایط خیلی مشتاق است ایران را وارد جنگی کند که آمریکا مجبور باشد واردگر شود، نتانیاهو بر این باور است که اگر ایران مستقیماً درگیر شود این‌بار با‌توجه‌به شرایط مرگ و زندگی کشور با آن دست به گریبان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش خاطرنشان کرد: آمریکا حتماً وارد جنگ با جمهوری اسلامی می‌شود، این گزینه و آخرین شانس رژیم برای بقا می‌دانند، حال‌آنکه آمریکا با صدها چالش دیگر هم روبه‌رو است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان فرمودند: جنایت‌کاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید حاج‌قاسم سلیمانی رحمه‌الله‌علیه را تحمل کنند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: آن‌ها بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی هم رذالت، جنایت و مواد تحمل نخواهند کرد لذا همه ملت ایران آمریکا و رژیم غاصب را مقصر اصلی می‌دانند، چون داعش نتیجه ناپاک آن‌هاست و تاوان این جنایت را به‌زودی پس خواهند داد.

وی اظهار کرد: امروز این واقعه نشان داد شهید سلیمانی برای دشمن از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و همچنان از تربیت و وصیت و راه‌ و رسم سلیمانی می‌ترسند.

افشارمنش به اهداف عملیات تروریستی کرمان اشاره کرد و افزود: القاء شکست اقتدار جمهوری اسلامی، شبهه‌آلود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه، امنیتی کردن فضای ایران خصوصاً در آستانه انتخابات، سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی در عملیات طوفان‌الاقصی، البته انتقام قطعی در وقت مقتضی از دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان آن گرفته خواهد شد.

امام جمعه جیرفت: پاسخ و انتقام سخت برای جنایتکاران حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان قطعی است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: مرکز فرماندهی و اتاق فکر جنایت هولناک حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

امام جمعه جیرفت افزود: خون شهدا مظلوم حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان که بی‌گناه به خاک و خون غلطیدند در مقابل، پاسخی سخت در انتظار جنایتکاران است.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: ملّت ایران اسلامی ترسی از شهادت و کشته شدن ندارد و ما ملّت شهادت و امام حسین(ع) هستیم.

وی عنوان کرد: شهادت سردار رشید اسلام حاج‌قاسم سلیمانی برای دشمن ترسناک‌تر از حیات مبارک آن شهید عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: مکتب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی همچنان مثل همیشه زنده و پرشور است.

وی افزود: اسرائیل به هر اقدامی که دست بزند نمی‌تواند شکست خود را جبران کند و این شکست رژیم صهیونیستی در جهان بر همه روشن و آشکار شد.

امام جمعه بردسیر: عزت و محبوبیتی را که خدا به حاج‌قاسم بخشیده دشمن با هیچ ابزاری نمی‌تواند کم کند

حجت الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان را محکوم کرد و شهادت مظلومانه جمعی از عاشقان راه و مکتب حاج‌قاسم را تسلیت گفت.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با ایجاد ترس محبوبیت و عزتی که خدا به حاج‌قاسم داده است را کم کند اما نمی‌داند چیزی را که خدا بخشیده و خواسته با هیچ ابزاری نمی‌توانید از بین ببرید.

خطیب جمعه بردسیر تاکید کرد: تحمل این شکوه، عظمت و حضور بعد از چهار سال برای دشمنان سخت و گران است.

وی تصریح کرد: صهیونیست از قدرت ما خبر دارد و می‌ترسد، درست است که داعش این جنایت را به‌عهده گرفت اما داعش ثمره استکبار جهانی و صهیونیست‌ها است.

وی در بحث افغانی هراسی هشدار داد و گفت: دشمن دارد در با افغانی هراسی برای درگیری و اغتشاش و اختلاف، کار می‌کند و باید در این مسأله هوشیار باشیم.

وی در پایان به خانواده شهید جواد امیر اسماعیلی از شهدای بردسیری حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان و مردم بردسیر تبریک و تسلیت گفت.

امام‌ جمعه انار: محبت حاج‌قاسم در دل‌ها به فضل الهی روز‌به‌روز بیشتر خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی امام‌ جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب به حقش و مردم جمهوری اسلامی ایران علی‌الخصوص مردم کرمان گفت: دلیل اینکه دشمن اینقدر با شهید سلیمانی دشمنی دارد، ضربه‌های است که هرگز جبران نخواهد شد، حاج‌قاسم عزیز در مقابل افکار شوم اسرائیل ایستادگی کرد و نگذاشت افکار شوم دشمن تحقق پیدا کند.

وی افزود: در سوريه فشار آوردند که بشار اسد برود حاج‌قاسم به فرمان رهبری لبیک گفت و ایستادگی کرد و امروز بشار اسد با تمام فشار دشمن ماند.

خطیب‌جمعه شهرستان انار عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهید سلیمانی می‌فرماید، شهید سلیمانی احیاگر کلمه مقاومت بود.

دشمن می‌خواهد امروز نام شهید سلیمانی را کمرنگ کند اما نمی‌تواند، دشمن قصد داشت محبت حاج‌قاسم را از دل‌ها پاک کند اما موفق نخواهد شد، محبت حاج‌قاسم در دل‌ها به فضل الهی روز‌به‌روز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه انار با اشاره به اهداف دشمن در اقدام تروریستی اظهارکرد: سرپوش گذاشتن به شکست‌های جبهه استکبار جهانی در طوفان‌الاقصی، شبه آلود کردن فضای عمومی، امنیت عمومی، ایجاد شبه نسبت به مسئولان امنیتی جز اهداف دشمن است که به فضل الهی انتقام سخت گرفته خواهد شد.

امام جمعه کوهبنان: انتقام خون شهدا برچیده‌شدن رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: در حاشیه حادثه تروریستی سردار سلامی خاضعانه و قاطعانه صحبت‌هایی داشت اما به فرموده سردار دلها انتقام این خون‌ها برچیده‌شدن رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: دشمن قسم خورده در روز ولادت با سعادت بی‌بی دو عالم و چهارمین سالگرد سردار دلها در گلزار شهدا حادثه‌ای آفرید و عده‌ای از هموطنان را شهادت رساند و عده‌ای را مجروح کرد.

امام جمعه کوهبنان ابراز کرد: حادثه کربلا تکرار شد درحالی‌که حضرت زینب(س) صحنه‌های سختی را شاهد بود اما صبر کرد لذا خانواده شهدای حادثه تروریستی باید صبر زینبی داشته باشند کسانی که شاهد پرپر شدن دلدادگان اهل‌بیت و مکتب حاج‌قاسم بودند هم باید صبوری کنند.

وی ابراز کرد: در حاشیه حادثه تروریستی سردار سلامی خاضعانه و قاطعانه صحبت‌هایی داشت اما به فرموده سردار دلها انتقام این خون ها برچیده‌شدن رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: سردار دلها باعث تقویت جبهه مقاومت شد که آنان به سلاح‌های نظامی تجهیز شوند دشمنان بدانند که ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود لذا بعد از حادثه تروریستی مردم مسیر را با قوت و قدرت ادامه دادند.

امام جمعه جازموریان: انتقام اصلی خون شهید سلیمانی حذف قاتلان و خروج آمریکا از منطقه است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی کرمان اظهار کرد: جنایت وحشیانه استکبار در کرمان و شهادت عده‌ای از مردم عزیز ملت را عزادار کرد، این واقعه تأسف‌بار را به مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم.

وی در ادامه با بیان اینکه موضوع خون حاج‌قاسم در دو سطح انتقام طراحی شد، افزود: یکی تاکتیکی یعنی حذف قاتلان شهید سلیمانی و دیگری انتقام راهبردی که همان اخراج آمریکا از منطقه است.

امام جمعه جازموریان گفت: اخیرا فرمانده کل سپاه تاکید کردند که انتقام خون شهید سلیمانی پرونده جدا دارد و انجام می‌شود یعنی اینکه اين انتقام به قوت خود باقی است.

وی افزود: ایران انتقام راهبردی را جلوتر از انتقام تاکتیکی پیش می‌برد، فرصت انتقام راهبردی با‌توجه‌به حوادث پیش آمده در منطقه و بین‌المللی را که پیش آمده را نباید از دست داد.

صادقی با بیان اینکه دشمنان اسلام، چون داعش تربیت شده استکبار هستند افزود: این جنایت بزرگ از خباثت دشمن است و دلیلی‌بر عصبانیت رژیم رو‌به‌زوال صهیونیستی است که برای بقای خود دست به جنایات، ترورهای فردی و جمعی می‌زند و انزجار خود را اعلام و خواستار مجازات عاملان آن هستیم.

امام جمعه قلعه‌گنج: ریختن بمب بر سر راه زنان و کودکان افتخار نیست

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: آنچه‌که امروز دل مردم را، دل نظام را و خصوصا دل ما مردم دیار کریمان را به درد آورده حادثه‌ تروریستی بسیار تلخ در مسیر زائران مرقد سردار مقاومت است.

وی افزود: آری؛ این‌ها حتی از زائران سردار شهید حاج‌قاسم‌ سلیمانی هم می‌ترسند، به فرموده امام(ره) هرچه از ما بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود، ملت ما عاشق شهادت است، لذا بعد از آن واقعه مردم نه‌تنها عقب‌نشینی نکردند بلکه خیابان‌های کرمان شلوغ‌تر از قبل شد، این دلدادگی این مردم است.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: به‌فرموده مقام معظم رهبری هم‌اکنون دشمن باید آماده یک جواب قاطع و مجازات عاقلانه باشد، این حادثه‌ عمق خواری دشمنان را می‌رساند، ما می‌دانیم که این روش آمریکا و صهیونیست است، صهیونیست‌ها با این تحرکات خودشان و ترور شخصیت‌های ارزشمند مقاومت و شهدای حماس و شهدای حشدالشعبی و این واقعه‌ای که در ایران اسلامی انجام داد، می‌خواهد ایران اسلامی را تهدید کند و پای ایران را به میدان جنگ بکشاند، اما کور خوانده است، ملت ایران با صلابت و با همت تمام ان‌شاءالله خواهند ایستاد.

امام جمعه کهنوج: مکتب حاج‌قاسم نشان داد که در باغ شهادت باز است

حجت‌الاسلام احمد نجنو امام جمعه کهنوج‌ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: در سالگرد حاج‌قاسم تعدادی از زائران مزار سردار دل‌ها به‌دست شقی‌ترین انسان‌ها و به دستور آمریکا جنایت‌کار و صهیونیست کودک‌کش اتفاق افتاد در حقیقت نشانه روشن از خباثت رژیم خونخوار صهیونیستی است.

وی بیان کرد: استکبار با این اقدامات به دنبال این است که تنفس مصنوعی را برای خودشان ایجاد کنند که تا اینکه بتوانند چند روزی به زندگی نحس و کثیف خودشان ادامه بدهند.

نجنو خاطرنشان کرد: دشمنان کور دل نظام اسلامی ثابت کردند اگر روزی از جسم حاج‌قاسم می‌ترسیدند اکنون از نام حاج‌قاسم، عکس حاج‌قاسم، مکتب حاج‌قاسم و حتی از زائران حاج‌قاسم هم وحشت دارند این همه حرکات از سر استیصال است آن‌ها درصد انتقام‌گیری از مردمی هستند که بیش‌از یک قرن پای ارزش‌های اسلامی و پای ارزش‌های ولایی محکم ایستاده‌اد.

امام جمعه کهنوج گفت: مردمی که در دامن خود پرچم‌داری مقاومت را هم‌چون حاج‌قاسم پرورش داداند از این مردم عصبانی نشوند قطعا ازدست این مردم این دشمن خار پست و کودک‌کش خون‌خوار عصبانی است.

وی ادامه داد: هم این حادثه تروریستی کرمان هم ترور فرماندهان جبهه مقاومت چه در غزه و چه در لبنان  و چه در سوریه همه این اقدامات نشان از درماندگی و شکست  مفتضحانه دشمن در جنگ نابرابر غزه است.

نجنو افزود: دشمنی که دیگر  به هیچ‌وجه قادر به مدیریت جنگ در میدان نیست اگر آن‌ها عرضه نبرد مقابل در میدان داشتند دست به این اقدام کور نمی‌زدند فقط با این رفتارها پست به‌دنبال بازگشت آبروی برباد‌رفته خودشان هستند.

خطیب جمعه ریگان: دشمنان منتظر انتقام سخت باشند

حجت‌الاسلام روح‌الله عباسزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت، اظهار کرد: شهید سلیمانی افتخار دیار کریمان و ایران است.

خطیب جمعه شهرستان ریگان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در ۱۳دی‌ماه، عنوان کرد: دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بار دیگر فاجعه‌ای آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطر مزار شهیدان به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند، گفت: دشمنان بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی این جنایت را تحمل نخواهند کرد و منتظر انتقام سخت باشند.

امام جمعه فهرج: دست آغشته به خون مردم غزه، همان چنگال خون‌ریز زائران مظلوم حاج‌قاسم است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن عرض تسلیت واقعه جانگداز محدوده گلزار شهدای کرمان گفت: دست آغشته به خون مردم غزه، همان چنگال خون‌ریز زائران مظلوم حاج‌قاسم است.

وی افزود: قاتل اصلی شهدا، آمریکا و اسرائیل هستند و پیمانکار آنها داعش خائن است.

آقاملایی تصریح کرد: اگر جرأت دارید در مقابل سربازان حاج قاسم بایستید؛ اینکه به صورت ناجوانمردانه کودکان و زنان را غافلگیرانه هدف بگیرید، نشانه پستی، ضعف و دلالت شما است.

خطیب جمعه فهرج با بیان اینکه ما ملت شهادتیم، گفت: هر چه ما را بکشند، بیدارتر می‌شویم و راه شهدا را با قدرت ادامه می‌دهیم.

امام جمعه عنبرآباد: این ملت در راه ارزش‌های خود بیش‌از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان عنبرآباد خطاب به فرزند آمریکا و شاگردش اسرائیل و پیمانکار این جنایت یعنی داعش ملعون‌ می‌گوییم شما خیال کردید با این جنایات هولناک، ریختن خون‌های مردم بی‌گناه، زنان و کودکان می‌توانید در اراده و ایمان این مردم خدشه وارد کنید و ملت ما را از صحنه و میدان خارج کنید؟ زهی خیال باطل، این ملت در راه ارزش‌های خود بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است.

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه امروز ملت ما مصمم‌تر، قوی‌تر و با انگیزه‌تر در میدان است، گفت: سیزدهم دی‌ماه با این خیال که از تکثیر اندیشه و رویش‌های مکتب حاج‌قاسم جلوگیری کنید، جنایت کردید اما یک روز بعد مردم با بچه‌های خردسالشان وارد میدان شدند و در مسیر گلزار شهدا پررنگ‌تر از روز گذشته حضور یافتند.

وی بیان کرد: این حضور مردم نشان می‌دهد که مکتب حاج‌قاسم سرشار از رویش‌ها، اندیشه و مرام اوست و راه روشن حاج قاسم با پیروی رهروان و سربازان اندیشه شهید سلیمانی ادامه پیدا می‌کند و امروز نه کرمان بلکه یک کشور شبیه حاج‌قاسم شده است.

حجت‌الاسلام بامری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود؛ شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تراز سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: این حادثه تروریستی نشان داد دشمن نه تنها از تن چاک‌چاک و نام او بلکه از رهروان راه، اندیشه و زائران مزارش هم می‌ترسد.

خطیب جمعه عنبرآباد ادامه داد: دشمنان با خیال اینکه می‌توانند مردم را از صحنه و میدان خارج کنند دست به جنایت و ترور و خونریزی می‌زنند اما این خون‌ها هدر نخواهد رفت و شجره طیبه یعنی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران را قوی‌تر مستحکم‌تر با عظمت‌تر از گذشته خواهد کرد.

امام جمعه راور: راه حسین‌بی‌علی چه زیباست که هر روز خورشیدی را جلوی راه بشریت قرار می‌دهد

امام جمعه راور در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: درود بر سید‌الشهدای مقاومت حاج‌قاسم عزیزمان، شما اگر امروز می‌بینید که یک عده زائر قبر حاج‌قاسم عزیز را برنمی‌تابند زیارت این مرد خدا را این شهید در راه حسین علی را چند دلیل دارد.

وی گفت: یک دلیل به‌خاطر این است که این زیارت پیام‌های را به جامعه بشریت و  انسانیت مخابره می‌کند، یکی از این پیام‌ها این است که ما برا تجدید با ولایت آمدیم.

حجت‌الاسلام زمانی گفت: ما آمدیم در چهارمین سالگرد حاج قاسم عزیز بگوییم همانجور که به مردم کرمان سفارش کردید پای ولایت بمانید، سلول‌سلول وجودمان لبیک‌گو هستیم و پای ولایت ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: لذا اگر تمام ما را قطعه‌قطعه کنند وجودمان و قطره‌قطره خونمان فریاد علیه دشمنان می‌شود و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم.

خطیب جمعه راور در پایان گفت: خداوند متعال دشمنان اسلام را خوار و ذلیل کند و به روح تمام شهدا و شهدای محور مقاومت که باعث بیداری این حقیقت شدند و اسلام و انسان را به عیش سعید برساند درود می‌فرستیم.


خطیب جمعه رابر: انتقام سخت نابودی رژیم اسرائیل خواهد بود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌جمعه رابر گفت: در چهارمین سالروز شهادت شهید سلیمانی مصادف با ۱۳ دی‌ماه اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت ۸۵ نفر از زائرین مرقد مطهر سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی شد.
 
 وی، ضمن تسلیت شهدای حادثه تروریستی کرمان و دو شهید این زادگاه و با اشاره به دو انفجار انتحاری در مسیر گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: این دو انفجار حکایت از هم‌عهدی مزدوران خبیث یعنی استکبار جهانی آمریکا ظالم با صهیونیست‌های خبیث دارد .
 
 علیدادی سلیمانی ادامه داد: برای سرپوش‌گذاشتن از آن شکست راهبردی و میدانی که با کشورهای مقاومت روبه‌رو هستند دچار این جنایت شدند.
 
 خطیب جمعه رابر اظهار کرد: این جنایت بزدلانه نشانه آشکار از کینه، دشمنی خباثت‌آلود دشمنان ما یعنی استکبار جهانی آمریکا با ملت بصیر جمهوری اسلامی دارد.
 
علیدادی سلیمانی ادامه داد: این اقدامات دشمنی آشکار با مکتب شهید سلیمانی دارد این گونه اقدامات جز افزایش نفر از آیین‌های خبیث رژیم صهیونیستی از نامش در قلب ملت ایران جز نفرت چیز دیگری در پی نخواهد داشت.
  
 وی افزود: دشمن همچنان از شهادت شهید سلیمانی، از راه‌ و رسم و مکتب شهید سلیمانی واهمه دارد همان‌گونه که یزیدیان مثل اباعبدالله الحسین واهمه داشتند امروز یزدیان و آمریکا و اسرائیل همان راه می‌روند از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی واهمه دارند.
 
 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی تأکید کرد: به فضل الهی انتقام سخت نابودی خود رژیم صهیونیستی خواهد بود.
  
خطیب جمعه رابر گفت: از تمامی‌ها عوامل امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم عاملان و آمران و مباشران این جنایت را به دید انتقام و خونخواهی با ملت رشید ایران بر پیکره آنها وارد کند.

امام جمعه نرماشیر: شهدای حادثه تروریستی کرمان بیداری جوانان انقلابی را به جهان نشان دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرمنصفی امام جمعه شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته ضمن تبریک روز مادر و تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: خون شهدای حادثه تروریستی کرمان درخت اسلام را آبیاری کرد.

وی افزود: شهدای حادثه تروریستی کرمان بیداری جوانان انقلابی را به جهان نشان داد.

خطیب جمعه نرماشیر گفت: دشمنان منتظر انتقال سخت باشند، حادثه تروریستی کرمان، ملت ایران را نمی هراساند.

امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: راه شهید سلیمانی و مکتب سردار دلها ادامه دار است، این حادثه نشان داد، مکتب شهید سلیمانی یک راه درست است.

حجت‌الاسلام منصفی گفت: بعد از این حادثه، جوانان پرشور تر حاضر شدند در این مراسم، این یعنی همه پای کار نظام و انقلاب هستند.

انتهای خبر/س
  https://armanekerman.ir/vdcjmoev8uqet8z.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین