تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۵
۰
plusresetminus
در آخرین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر زنان، خاتون بم با ۵ گل از سد ملوان بندرانزلی گذشت.
به گزارش پایگاه خبری راه آرمان، مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان بین دو تیم مدعی خاتون بم و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه فجر شهر بم برگزار شد و دو تیمی که در پایان هفته ششم با ۱۶ امتیاز و بدون متحمل شدن هیچ شکستی در جایگاه اول و دوم جدول قرار داشتند مقابل هم صف‌آرایی کردند.

درحالی‌که خاتون در زمین خودش توپ و میدان را در اختیار داشت اما جنجالی‌ترین صحنه این بازی در دقیقه چهار مسابقه رخ داد، جایی که ملوان موفق به زدن گل اول شد و در ابتدا هم این گل مورد قبول داور و کمک داور قرار گرفت اما بعد از چند دقیقه، داور رای به برگرداندن نتیجه داد.

در ادامه خاتون با حملات پر تکرار موفق شد روی ضربه کرنر و ضربه سر بسیار زیبای زهرا قنبری دروازه مینا نافعی را باز کند. دقایقی بعد هم مونا حمودی، بازیکن شماره ۲۳ خاتون موفق به زدن گل این تیم شد.
این بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم این خاتون بود که بار دیگر روی ضربه نگین زندی موفق به باز کردن دروازه ملوان شد. علی‌رغم اعلام ضربه پنالتی به سود ملوان، مهدیه مولایی موفق به مهار این ضربه شد تا دروازه خاتون کماکان بسته بماند.

در ادامه دو بار دیگر سارا دیدار و زهرا قنبری دروازه مینا نافعی را باز کردند تا خاتون علی‌رغم از دست دادن ملیکا محمدی و نداشتن سه بازیکن اصلی‌اش در ترکیب این تیم، به پیروزی‌های پر گل خود ادامه دهد و حالا به تنهایی با ۱۹ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بچسبد.
منبع: ورزش سه
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcc04qse2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما