تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۸
۰
plusresetminus
مسئول نمایندگی ولی‌فقيه در سپاه محمد رسول‌‌الله تهران بزرگ:

حاج قاسم، قلعه‌های سبز مهدویت را فتح کرد

مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه محمد رسول‌‌الله تهران بزرگ در یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: حاج قاسم نمونه بارز یک شخص منتظرِ امام زمان(عج) بود و قلعه‌های سبز مهدویت را فتح کرد.
حاج قاسم، قلعه‌های سبز مهدویت را فتح کرد
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰شهید عشایر جنوب کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: جامعه عشایری ۱۱ هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: همه شهدا حاج‌قاسم هستند و با خیلی از شهدا زندگی کردیم و خدا بهترین‌ها را انتخاب کرد.
 
️مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه محمد رسول‌‌الله تهران بزرگ بیان کرد: جنوب کرمان استعداد‌های درخشانی دارد اگر ما زاویه دید خود را به محیط پیرامون خود، زاویه دید شهدایی قرار دهیم خیلی قشنگ‌تر خواهیم دید و بهتر می‌توانیم نقش ایفا کنیم.
 
️وی عنوان کرد: مسئولان به برکت خون شهدا مسئولیت دارند و باید کاری کنند که شهدا از آن‌ها راضی باشند، کشور ما به‌خاطر ایستادگی عشایر در طول ۴۰ سال عمر بابرکت انقلاب توانسته است روی پای خود بایستد.
 
حجت‌الاسلام علیزاده بابیان‌اينکه حاج‌قاسم قلعه‌های سبز مهدویت را فتح کرد، افزود: دشمنان اسلام هیچ وقت درک نکردند که شهدای ما حال پرواز داشتند.
 
️وی بابیان‌اینکه حاج‌قاسم قهرمان فراملی بود که دست مقاومت را پر کرد، گفت: سنگ قبر حاج‌قاسم مدال پر افتخاری است که امام حسین‌علیه السلام به حاج‌قاسم برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله‌علیها هدیه کرد.
 
حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه دشمنان ما را خداوند همیشه از احمق‌ها قرار داده، گفت: دشمن حاج‌قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و فکر کرد که دیگر تمام شد در صورتی‌که حاج‌قاسم یک جریان و مکتب است که با شهادت جهان هم این را به خوبی فهمید.
 
وی با اشاره با اینکه عشق حاج‌قاسم را خدا در دل‌ها قرار داده است، افزود: اگر به دنبال بزرگی هستید باید راه شهیدسلیمانی را ادامه دهید زیرا او یَل میدان خدمت بود. 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جنایت تروریستی کرمان، بیان کرد: دشمن با اقدامات کورکورانه هرگز نمی‌تواند عشق حاج‌قاسم را از دل مردم بیرون کند و درود خدا بر شهدای تروریستی کرمان باد، این شهدا عاشق حاج قاسم بودند و در روز شهادت سردار دل‌ها به سردار دل‌ها پیوستند.
 
 انتهای خبر/پورحیدر

منبع: رودبارما
https://armanekerman.ir/vdchv6nzk23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما