تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷
۰
plusresetminus
جام ایمان و امید در فهرج به ایستگاه پایانی رسید؛

نگین شرق، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان فهرج شد

تیم فوتسال نگین شرق فهرج عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام «ایمان و امید» را از آن خود کرد.
نگین شرق، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان فهرج شد
 به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ عصر امروز در فینال مسابقات نونهالان جام ایمان و امید، دو تیم نگین شرق فهرج و سردخانه خاتم نگین کویر در سالن شهدای فهرج به مصاف هم رفتند، که این دیدار پس از تساوی ۱ – ۱ در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی به سود نماینده شهر فهرج به پایان رسید و نوجوانان این تیم، به مقام قهرمانی مسابقات دست یافتند.

حسین سعیدنیا فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان فهرج در آیین اختتامیه این مسابقات، گفت: با داشتن ۱۰ زمین چمن گل هندبالی و ۲ سالن ورزشی استاندارد در شهرستان فهرج، فضا را برای ورزش فوتسال فراهم می‌بینیم.

وی با قدردانی از زحمات رؤسای اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، خواستار برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال رده‌های سنی مختلف در ایام دهه فجر و در چندین نقطه شهرستان شد.

سعیدنیا با بیان اینکه سرانه ورزشی فهرج افزایش یافته است، افزود: انصافا انقلابی در ورزش شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار فهرج تصریح کرد: برای سال آینده دنبال یک ابر پروژه ورزشی هستیم که حدود ۱۰۰ میلیارد هزینه در پی دارد.

وی همچنین گفت: زمین چمن روستاهای امام علی و اسماعیل آباد، مراحل ساخت آنها انجام شده است و در کنار زمین‌های زیدآباد و شورآباد، آماده چمن هستند.

سعیدنیا در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات گفت: دنبال این هستیم ورزش فهرج را از تک‌قطبی فوتبال و فوتسال خارج کنیم و نمونه آن قهرمانی و نایب‌قهرمانی شترسواران ما در مسابقات کشوری است.

فرماندار فهرج تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دهه فجر متفاوتی را به‌خصوص در حوزه ورزش‌های انفرادی رقم خواهیم زد.

انتهای خبر/فهرج

منبع: دارالوحدت https://armanekerman.ir/vdcgq79qxak9wt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما