تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
در وصیت‌نامه شهید «حسن همتی» آمده است: خداوندا گواه باش که به عشق تو و به‌ ولای علی(ع) به جبهه رفتم تا با دشمنان تو جنگ کنم.
به‌خاطر دفاع از دین و سرزمینم به جبهه رفتم
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از نوید شاهد کرمان؛ شهید «حسن همتی» نهم فروردین ۱۳۳۷در روستا سراپرده سربنان از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. شاغل شرکت ذغال سنگ بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در ۱۲ فروردین ۱۳۶۵ در جاده سیرجان کرمان بر اثر سانحه تصادف به‌شهادت رسید.

در ادامه بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «حسن همتی» را مرور می‌کنیم:

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و سلام به مردم شهیدپرور ایران و سلام و درود به پدران و مادران داغ‌دیده و دل‌شکسته و گریان و نالان و سلام درود به خواهران و برادران کمر خمیده از داغ برادر.

سلام و درود به فرزندان صغیر پدر شهید شده و در انتظار پدر نشسته، خداوندا گواه باش که از دین و قران و آب و خاکم حمایت کردم، خداوندا گواه باش که به عشق تو و به‌ ولای علی(ع) به جبهه رفتم تا با دشمنان تو جنگ کنم.

ای امام زمان گواه باش که به امر نایبت جامه عمل پوشیدم امروز لازم دانستم چند جمله به اهل و عیالم تذکر بدهم، همسرم ، پدرم، مادرم به شما وصیت می‌کنم که در مرگ من گریه نکنید، به عوض گریه دعا به جان امام کنید، صبر کنید،‌ شجاع باید، فرزندم را اسلامی تربیت کنید.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcb8wb8zrhbfap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین