تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انتخابات پرشور به فضل الهی رقم خواهد خورد و با تاکید بر اینکه ملت ایران حضور پررنگ و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.
انتخابات پرشور به‌فضل الهی در کشور رقم خواهد خورد
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌ فقیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه برای رعایت تقوا، مراقب و مواظب دشمن قسم خورده خود باشیم، گفت: مواظب باشیم مبادا دشمن ما را به بی‌ایمانی خودش، مبتلا کند؛ بنابراین پیروزی بر دشمن قسم‌ خورده جز رعایت تقوا الهی مقدور نیست.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه باید به آزمایش‌های الهی توجه داشته باشیم، عنوان کرد: برای اینکه در آزمایش‌ها سرافراز بیرون بیاییم، یکی از مسائل مهم، صبر در برابر ناملایمات است.
 
وی با اشاره بر لزوم استمداد از الطاف بی‌کران خداوند تبارک و تعالی ابراز کرد: باید از خدا کمک بگیریم و با تکیه بر ایمان درون باید در برابر ناملایمات صبر کنیم؛ چراکه ایمان به خدا ما را کمک خواهد کرد تا در آزمایش‌ها سرافراز بیرون بیاییم و در جهاد بزرگ پیش‌رو مجاهد موفق باشیم؛ بنابراین با تکیه بر ایمان و استمداد از خداوند، خدا راه‌ها را بر روی ما باز خواهد کرد.
 
امام جمعه شهر کرمان با تاکید بر اینکه برای آنکه از دودلی و اضطراب‌ها که در مسیر ماست، موفق بیرون بیاییم، باید توجه داشته باشیم و مشکلات را به‌خوبی بشناسیم، گفت: یکی از مشکلات، مشکلات در تشخیص است؛ گاهی نمی‌توانیم حق را خوب تشخیص دهیم و باید تحلیل، موضع درست و به‌هنگام داشته باشیم و به همه این مسائل باید توجه شود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: وقتی حق را نشناسیم، افرادی که در جبهه حق هستند را نیز نمی‌توانیم بشناسیم و وقتی باطل را نشناسیم جبهه باطل را نمی‌توانیم تشخیص دهیم؛ بنابراین یکی از مشکلات و مسائل انسان‌ها در طول زندگی‌شان، شناخت حق و جبهه حق است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: مشکل دیگر ما انسان‌ها که دچار آن می‌شویم و همه در این زمینه امتحان می‌شویم، وسوسه شیاطین انس و جن است که با وسوسه آنان، حرکتی را انجام می‌دهیم و زمانی که دچار وسوسه شیاطین جن و انس شدیم و نتوانستیم از ان بیرون بیاییم، شکست می‌خوریم که در این زمینه نیاز به استمداد به درگاه الهی داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه ما با دشمنان بی‌رحم مواجه هستیم که می‌خواهند تمام ابرو و موجودیت ما را چه در جبهه ظاهری و چه در بخش روحی و روانی از بین ببرند، ابراز کرد: لغزش‌های احتمالی از دیگر مشکلات ماست که از کم شروع می‌شود و که مسئله به کم قانع نیست.
 
امام جمعه شهر کرمان با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو و حادثه خون‌بار تروریستی کرمان اظهار کرد: فرار شاه از کشور نشان داد اراده‌ها در دستگاه تا دندان مسلح طاغوت می‌توانند، پیروز شوند؛ این فرار نشان داد خون بر شمشیر پیروز می‌شود؛ فرار شاه نشان داد پیوند مردم با امام، انقلاب را به پیروزی می‌رساند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ابراز کرد: فرار شاه نشان داد امت و امام با اتکا بر خدا پیروز هستند و این پیروزی روند صعودی خود را طی کرد و امت و امام در برابر قلدران پیروز می‌شوند، فرار شاه امید به پیروزی را چند برابر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: امروز دشمن به‌دنبال این است که مردم صحنه‌ها را خالی کنند و شهادت شهیدان عزیز ما در کرمان انقلابی و ولایی در همین راستا است که دشمن می‌خواهد مردم صحنه‌ها را ترک کنند؛ اما با شناسایی دقیق عوامل پشت صحنه و وعده امام جامعه و نایب امام جهان اسلام در خصوص سرکوبی اقدام و جنایت صورت گرفته در کرمان، این وعده سرکوبی عملی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه انتخابات پرشور به فضل الهی رقم خواهد خورد و با تاکید بر اینکه ملت ایران حضور پررنگ و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یعنی دخالت کردن در سرنوشت خود و کشور، شرکت در انتخابات یعنی کمک به ابادانی و امنیت کشور، شرکت در انتخابات یعنی تلاش کردن برای روی کار آمدن انسان‌های لایق و شایسته و کنار کشیدن از انتخابات، یعنی همه فرصت‌ها را از خود سلب کنیم.

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: گروهی از داوطلبین تایید صلاحیت شدند و گروهی در صف رسیدگی به شکایت هستند و افرادی از نظر هیات‌های نظارت و در راس آن‌ها شورای نگهبان تایید خواهند شد و حق حضور در انتخابات را پیدا می کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه رقابت در انتخابات باید رقابتی، سالم و بدون حاشیه باشد، تصریح کرد: مردم مراقب باشید، کدام کاندیدا‌ها به‌دنبال حاشیه‌سازی هستند و این را بدانید کسانی که به صلاحیت خود می‌پردازند و دنبال تخریب رقبا می‌روند، به‌دنبال انتخابات سالم نیستند، حال از هر جناح و تفکری که باشند.
 
این خبر در حال تکمیل است.... 

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdchk6nzv23nxkd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین