تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
۰
plusresetminus
گلخانه گل و گیاهان زینتی بخش دهاز شهرستان ارزوئیه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.
گالری گیاهان زینتی در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارزوئیه، گالری گل‌‌وگیاهان زینتی بخش دهاز با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ارزوئیه، رئیس کمیته امداد شهرستان و سایر مسئولین ادارات در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه در مراسم افتتاح این گلخانه گفت: ایجاد اشتغال پایدار جوانان مهم‌ترین اولویت مسئولان در این شهرستان به‌شمار می‌رود، باید فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در بین جوانان ترویج داده شود تا اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد شود.

رضا اسماعیل کاخ افزود: برای افتتاح این گلخانه ۳۰۰ میلیون تومان از بخش خصوصی و با کمک تسهیلات کمیته امداد امام‌‌خمینی (ره) شهرستان هزینه شد و در این واحد برای دو نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: از فواید ایجاد گلخانه‌ها می‌توان به افزایش میزان تولید و اشتغال در کل فصول سال، صرفه‌جویی در مصرف آب به دلیل استفاده از روش‌های نوین آبیاری، تولید گل‌های زینتی مقاوم و با‌کیفیت به دلیل به‌کارگیری روش‌های مدرن، دقیق و شرایط مناسب گلخانه و امکان کنترل بهتر بیماری‌ها و آفات در محیط گلخانه اشاره کرد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdcf1cdymw6dmja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما