تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
۰
plusresetminus
مسئول استاندارد صنایع سلولزی غذایی و میکروبیولوژی استان کرمان:

به شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ولی‌عصر (عج) نشان دانش‌نماد اعطا می‌شود

مسئول استاندارد صنایع سلولزی غذایی استان کرمان گفت: گواهینامه‌های انطباق coc یا cop به شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان می‌رسد.
به شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه ولی‌عصر (عج) نشان دانش‌نماد اعطا می‌شود
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری راه آرمان و  به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان؛ ستاره حکاک‌زاده در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ١٩ دی ماه در محل موزه ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد یک تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری منعقد کرده است که طبق این تفاهم‌نامه به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند که بتوانند محصولاتشان را در بازار تجاری‌سازی کنند.

وی افزود: علامت استاندارد یا گواهینامه‌هایی به شرکت‌های دانش بنیان داده می‌شود که بتوانند با استفاده از آن به نشان‌شان اعتبار دهند زیرا سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی صدور پروانه استاندارد است.

کارشناس مسئول استاندارد صنایع سلولزی غذایی و میکروبیولوژی استان کرمان ادامه داد: بنابراین اگر جایی علامت استاندارد یا گواهینامه‌های سازمان ملی استاندارد باشد مصرف کننده دید بهتری به خرید محصول دارد.

حکاک‌زاده بیان داشت: در این جلسه مراحل دریافت نشان‌ دانش‌نماد یا گواهینامه‌های انطباق coc یا cop برای شرکت‌هایی که از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری برای فرآورده‌هایشان نشان دانش‌بنیانی گرفته‌اند توضیح داده شد تا بتوانند با ثبت‌نام، آن نشان را از اداره استاندارد بگیرند.

انتهای خبر/ رفسنجان https://armanekerman.ir/vdcg379q3ak9wn4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما