تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹
۰
plusresetminus
با حضور استاندار کرمان آیین واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در عنبرآباد برگزار شد.
واگذاری ۱۲۰۰ قطعه زمین در عنبرآباد با حضور استاندار کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز با حضور استاندار کرمان، مسئولان شهرستان عنبرآباد، مدیران کل جنوب کرمان و مردم آیین واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در تالار اخلاقی برگزار شد.
 
محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: ضروری ترین نیاز زندگی هر فردی، مسکن است و عمده ترین هزینه‌های زندگی افراد صرف تهیه مسکن می‌شود.
 
استاندار کرمان گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، در دولت مردمی احداث چهار میلیون مسکن در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: به همین منظور، از ابتدای دولت سیزدهم به دلیل محدودیت واگذاری زمین در شهرها، شناسایی و زیرسازی زمین‌ها در حاشیه شهرها انجام شده است.
 
فداکار از شناسایی و آماده‌سازی زمین در شهرستان‌ها برای طرح جوانی جمعیت و مسکن ملی خبر داد و اظهار کرد: زیر‌ساخت‌های زمین‌ها توسط دولت، وزارت مسکن و شرکت‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود.
 
وی عنوان کرد: زمین‌های واگذار شده در همه شهرها به صورت خود مالکی است و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظفند کمک کنند طرح جوانی جمعیت به‌خوبی اجرایی شود.
 
فداکار خاطرنشان کرد: تسهیلات خوبی برای طرح جوانی جمعیت دیده شده و متقاضیان می‌توانند از معافیت‌‌های قانونی استفاده کنند.
 
گفتنی است؛ در این مراسم به‌صورت نمادین سند زمین به تعدادی از خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت واگذار شد.


انتهای خبر/بهادری 
https://armanekerman.ir/vdcf1cdyyw6dmva.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما