تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸
۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: طرح طبقه‌‌بندی مشاغل کارگران شرکت معادن اسفندقه براساس مشاغل فعلی، عنوان شغل و گروه شغلی اجرایی می‌شود.
طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران معادن اسفندقه اجرایی می‌شود
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارزوئیه، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان ارزوئیه با حضور فرماندار، مدیران شرکت معادن اسفندقه و سایر اعضاء پیرامون مسائل و مشکلات و طرح طبقه‌بندی کارگران معادن اسفندقه در محل دفتر فرماندار شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

رضا اسماعیل‌کاخ با تأکید بر اینکه در طرح طبقه‌‌‌بندی مشاغل اصل بر عدالت محوری و رضایت‌مندی کارکنان به ویژه نیروهای عملیاتی است، گفت: طرح طبقه‌‌بندی مشاغل کارگران شرکت معادن اسفندقه براساس مشاغل فعلی، عنوان شغل و گروه شغلی به زودی اجرایی می‌شود.

وی اذعان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مطالبه جدی کارگران این شهرستان برای رسیدن به حق واقعی و دستمزدی بر طبق قانون است.

فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: مدیران شرکت در راستای رضایت‌مندی کارکنان و به منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت‌های سازمانی در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذی‌نفعان به نحو مطلوب رعایت گردد.

شایان ذکر است مقدمات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل که جزء مهم‌ترین مطالبات کارگران است فراهم شده و به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده https://armanekerman.ir/vdccm4qso2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما