تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

ضدانقلاب می‌خواهند انتخابات را به رفراندوم ضدنظام تبدیل کند

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضدنظام تبدیل کند و آنچه را در اغتشاشات بدست نیاورده‌اند در انتخابات بدست آورند.
ضدانقلاب می‌خواهند انتخابات را به رفراندوم ضدنظام تبدیل کند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان شامگاه دوشنبه ویژه برنامه استقبال از دهه مبارک فجر با حضور خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در حسينيه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی در این مراسم عنوان کرد: شهدای حادثه تروریستی کرمان سوز در دل‌ها گذاشتند، صاحب‌عزای این حادثه ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: بر خود بالیدم که این خانواده‌ها مصاحبه‌های جان‌داری داشتند، ذره‌ای انعطاف، تاثیرپذیری و عقب‌نشینی از موضع دیده نشد و بر این مصاحبه‌ها و شما خوبان باید آفرین گفت.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این حادثه تروریستی دل همه ما را سوزاند، امروز به اندازه توان ناچیز به دیدار برخی خانواده شهدا و مجروحان بازمانده در بیمارستان رفتیم، آنچه که دیدیم صلابت و استقامت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی بااشاره به کلمه ایام‌الله بیان کرد: در یک تفسیر هر روز که خداوند نگاه ویژه به بندگانش داشته ایام‌الله است، به این ترتیب دهه فجر ایام‌الله است، به‌صراحت می‌گویم دشمن غافلگیر شد و باورش نمی‌شد که این انقلاب ۴۵ ساله شود و  جهان را فرا بگیرد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ روز است که غزه را می‌زنند اما از پیامدهای آن این است که در غرب به دنبال قرآن هستند، این دهه مبارک فجر دقیقا از روزهایی که خداوند این نعمت ویژه را نصیبش کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در این عرصه آن‌چه که مهم است دنباله‌رو بودن راه شهیدان است، توضیح داد: این راه باید پررهرو بماند و شهید سلیمانی چه جمله‌ حکیمانه گفته است «جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص).»

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی تاکید کرد: اکنون از برکت این حرم که جمهوری اسلامی است خاورمیانه متحول شده است، این حرم در هشت سال جنگ تحمیلی خم به ابرو نیاورد، شهید داد اما شکسته نشد، توطئه ۶ کودتا علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی شد، فتنه ۷۸، ۸۸، فتنه بنزینی و اغتشاشات سال گذشته خنثی شد.

وی به اظهارنظرهای مسئولان آمریکایی اشاره کرد و گفت: انگار وزارت خارجه آمریکا کاری جز ایران را ندارد و این نشان این است که ایران زنده، شاداب و با نشاط است، بیدار اسلامی خواب را از چشم مستکبرین ربوده است و پیام شهدای حادثه تروریستی کرمان این است که باید کاری کرد تا این حرم باقی بماند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به راه‌های حفظ حرم جمهوری اسلامی اشاره کرد و تشریح کرد: اولین راه حفظ این حرم، حمایت از ولایت است، نگذارید که ولایت تنها بماند، امام علی(ع)  را در ابتدا تنها گذاشتند بعد او را به شهادت رساندند، ولایت‌مداری است که حرم را حفظ می کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: راه دوم حفظ جمهوری اسلامی ایران، حضور در صحنه‌های لازم است، مؤمنان در صحنه حضور دارند، دو جریان وجود دارد که یکی جریان ضدانقلاب و دیگری جریان انقلابی است، جریان ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضدنظام تبدیل کند و می‌خواهد آنچه را در اغتشاشات بدست نیاورده‌اند در انتخابات بدست آورند.

وی ادامه داد:  آن‌چه در انتخابات مهم است حضور شماست، پای صندوق‌های رای بیایید و اصلح را انتخاب کتید، این حضور است که حرم را حفظ کرده است، همان‌طور که فرزندان‌تان به جبهه می‌فرستادید و حرم را حفظ کردید، فتنه ۷۸ بسیار سیاه بود و اگر شما نبودید خنثی نمی‌شد، در نهم دی سال ۸۸ این مردم بودند که با حضور خود از حرم حفظ کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند را بیعت مجدد با امام، شهیدان و نظام اسلامی دانست و گفت: آن‌هایی که روزهای اول انقلاب نبودند که به جمهوری اسلامی ایران رأی آری بدهند روز ۱۱ اسفند همان رأی آری به جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی داشتن بصیرت را راه سوم حفظ جمهوری اسلامی ایران دانست و توضیح داد: باید دید، دشمن کجا را هدف قرار داده، دقیقا همان‌جا باید حضور یافت و به‌درستی عمل کرد، آلبانی مقر منافقین جنایت‌کار بود، آن ها در اغتشاشات سال گذشته بازیگر اصلی بودند، اما دولت آلبانی به مقر آن‌ها حمله کرد و این یعنی عمر لجن آن‌ها به پایان رسید.

وی ادامه داد: در قصه اغتشاشات به صراحت می‌گویم که بصیرت مردم حرف اول را زده و بصیرت نیز این حرم را حفظ کرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: راه چهارم حفظ حرم، حفظ امید است، تمام کار دشمن پمپاژ ناامیدی است و تلاش می‌کند تا بیان کند که مشکلات حل نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: دشمن با ابزار فضای مجازی به مشکلات ضریب می‌دهد و یاس‌آفرینی می‌کند، آری مشکلات وجود دارند اما هیچ مسئولی نمی‌خواهد که این مشکلات بماند، در کنار وجود مشکلات باید گفت که ایران در این ۴۵ سال مستقل شده است درحالی‌که در گذشته برده قدرت‌ها بودیم.

وی در پایان بیانکرد: دین و ارزش‌ها بر این کشور حاکم شد، مسئله مهم این است که شاکر خداوند باشیم و به استقبال دهه فجر رویم، شاکر نعمت خدا باشیم که شب تاریک ظلمانی به فضل خداوند از بین رفت.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcc14qsi2bq148.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین