تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سیاسی گفت: در حال حاضر انسجام در محور مقاومت تاریخی است و چنین انسجامی را تاکنون نداشته‌ایم و در این انسجام ضرباتی بر پیکره رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.
انسجام امروز محور مقاومت تاریخی است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ توکلی در رویداد فرهنگی هنری بسیج با رویکرد ایران قوی و حضور حداکثری صبح امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به اتفاقات کشور و منطقه گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی و شکست تاریخی رژیم صهیونیستی این رژیم عملا موجودیت خود را در خطر دید و هم‌اکنون برای ماندن دست و پا می‌زند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به‌دنبال این است که از این شکست مفتضحانه، یک پیروزی بزرگ و جهانی برای خود داشته باشد و برخی از اقدامات این رژیم را در سوریه، کرمان و نقاط دیگر مشاهده می‌کنیم که این اقدامات، نشان‌دهنده این است رژیم صهیونیستی ضربه سختی را از سوی محور نقاومت متحمل شده است.

وی با اشاره به روابط رژیم صهیونیستی با کشور آذربایجان و اتفاقاتی که در سفارت‌خانه آذربایجان در ایران رخ داد، عنوان کرد: برآورد بر این است، رژیم از ظرفیت کشور آذربایجان برای نفوذ استفاده‌هایی را داشته باشد و تلاش‌هایی را در این زمینه خواهد داشت.

توکلی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت گروه‌های معاند قرار گرفته است که یکی از اقدامات آنان، حادثه تروریستی کرمان است، ابراز کرد: ما در تقابل جدی با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در حال حاضر انسجام در محور مقاومت تاریخی است و چنین انسجامی را تاکنون نداشته‌ایم و در این انسجام ضرباتی بر پیکره رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات و افزایش مشارکت عمومی رویداد چند وجهی است و موضوعات مختلفی در انتخابات اثرگذار است، اظهار کرد: یکی از مسائل این است که انتخابات باید رقابتی باشد، رهبری به این مهم بارها اشاره داشته‌اند.

توکلی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای نخبه می‌تواند اثرگذار باشد، همچنین امید به تغییر از دیگر موضوعاتی که می‌تواند در انتخابات تاثیرگذار باشد، مردم باید امید به تغییر است؛ چرا که دشمن به دنبال کاهش مشارکت عمومی است و در این راستا گسترش ناامیدسازی و ناکارآمدی را مدنظر قرار داده‌اند.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcdoj0fxyt0sj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین