تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
۰
plusresetminus
شهردار کرمان گفت: تله‌کابین کرمان نمونه بارز موفقیت یک پروژه بومی است که با سرمایه‌گذاری  بیش‌از هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
تله‌کابین کرمان نمونه بارز یک پروژه موفق بومی
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《راه آرمان》محسن تویسرکانی شهردار کرمان پیش‌از ظهر امروز در افتتاح پروژه تله‌کابین ملل با گرامی‌داشت یاد امام(ره) و تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: خوشحالم از این‌که هم‌زمان با سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن، شاهد افتتاح این پروژه عظیم و فاخر هستیم.
 
وی ادامه داد: قطعا تله‌کابین کرمان نمونه بارز موفقیت یک پروژه بومی است که با سرمایه‌گذاری  بیش‌از هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
شهردار کرمان بیان کرد: در راهبرد جدید برای توسعه و آبادانی شهر معتقدیم باید از شیوه‌های نوین استفاده کرد، در کنار بودجه‌های شهری از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و حتی از خارج از استان کمک بگیریم و در این زمینه باید راهبرد داشته باشیم تا زمینه سرمایه‌گذاری خارجی را فراهم کنیم.
 
تویسرکانی عنوان کرد: اگر از سرمایه‌گذارها و ظرفیت کشور استقبال نکنیم نمی‌توانیم با برخی شهرهای کشور رقابت کنیم باید با برنامه‌ریزی برد برد و نقشه راهبردی در قالب مثلث شهرداری، شورای شهر  و بخش خصوصی و دولت تنظیم کنیم تا بتوانیم چیزی را به یادگار بگذاریم.
 
وی در پایان گفت: شهید سلیمانی رویه جهادگونه داشت و ما باید این رویه را در دستور کار قرار دهیم و پروژه‌هایی‌ در خور این شهر با پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی در دستور کار داشته باشیم.
انتهای خبر/ پسند
https://armanekerman.ir/vdcjhoevtuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین