تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق روستایی و عشایری کم‌برخوردار شهرستان شهربابک برگزار شد.
برگزاری ۲۰ اردوی جهادی دامپزشکی در شهربابک در سال جاری
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “راه آرمان“؛به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک، مجید اسدی گفت: در راستای سیاست‌های مدون دامپزشکی با هدف پیشگیری از بیماری‌های واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله هاری و بروسلوز و به منظور ارائه خدمات دامپزشکی رایگان به مناطق کم‌برخوردار اردوی جهادی دامپزشکی با همکاری بسیج و مجتمع مس شهربابک از ابتدای سال جاری ۲۰ مورد اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شد.
 
 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت‌های مختلف فرصتی بوجود آمد که دامپزشکان و کارشناسان شبکه دامپزشکی شهربابک با حضور در مناطق محروم شهرستان خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند در حوزه دامپزشکی را به طور رایگان ارائه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این اردوها با هدف پیشگیری از بیماریهای واگیر دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به منظور حفظ سرمایه دامی در شهرستان شهربابک برگزار شد.
 
گفتی است در این اردوها خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام، واکسیناسیون هاری، تشخیص و درمان بیماریهای دامی، ارائه مشاوره‌های بهداشتی صورت پذیرفت که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه‌های دامی کمک شایانی در جهت کاهش هزینه‌های درمانی دامداران است.

انتهای پیام/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcgy79qyak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما