تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱
۰
plusresetminus
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

۱۴ پزشک متخصص جدید در رفسنجان و انار مشغول به‌کار شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از جذب ۱۴ پزشک متخصص جدید در شهرستان رفسنجان و انار خبر داد.
۱۴ پزشک متخصص جدید در رفسنجان و انار مشغول به‌کار شدند
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ محمدرضا غلامرضاپور اظهار داشت: در راستای تامین نیروی تخصصی مراکز درمانی شهرستان رفسنجان و انار و دسترسی مردم شریف رفسنجان و انار به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۴ نفر پزشک متخصص مشغول به‌کار شدند.
 
وی گفت: متخصصین در رشته‌های جراحی عمومی، قلب و عروق، رادیولوژی، آسیب شناسی، پوست، داخلی، بیهوشی، چشم پزشکی، روانپزشکی، زنان و زایمان و کودکان از معاونت درمان وزارت بهداشت درخواست و پس‌از معرفی در بیمارستان‌های رفسنجان و انار به ارائه خدمات درمانی فعالیت دارند.
 
غلامرضاپور افزود: درحال‌حاضر تعداد ۱۶۴ نفر پزشک متخصص و ۱۸ نفر پزشک فوق‌تخصص در مراکز درمانی شهرستان رفسنجان و انار مشغول به فعالیت هستند که با جذب این تعداد پزشک متخصص جدید، شاهد افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی تخصصی در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه جذب پزشک متخصص یکی از اولویت‌های این دانشگاه است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همکاری وزارت بهداشت در تلاش است تا با جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، خدمات درمانی تخصصی را در سطح شهرستان رفسنجان و انار به حداکثر برساند.
 
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcgwy9qwak9wz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما