تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۱
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند و استکبار جهانی را با کمک نیروهای مسلح و مردم به زانو درآوردند.
پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های‌ نماز جمعه کرمان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید که به عمل نیک مبادرت کنید و عمل را جدی بگیرید؛ اعتقاد را و شعار را در صحنه عمل نشان دهید اگر عملی باشید، در جوار خدای تبارک و تعالی، در کنار مهمانان واقعی خدا همنشین خواهید شد.

وی در ادامه مباحث هفته‌های پیش در رابطه با تربیت انسان از نگاه قرآن گفت: در زندگی باید مرتب به یاد مرگ و قیامت باشیم، به یاد اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم وقتی از این دنیا رفتیم، با صحنه بسیار بزرگ قیامت مواجه می‌شویم.

امام جمعه کرمان افزود: در قیامت، در حالی حاضر می‌شویم که در این دادگاه بزرگ الهی هر عمل کوچک و بزرگ ثبت و ضبط شده است و تمامی افکار و اعمال جان گرفته‌اند و تجسم پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد و باعث می‌شود که به کسی ظلم نکنیم، حرف بی‌حساب نزنیم و خیلی مواظب هستیم چون می‌دانیم که می‌رویم و رسیدگی دقیق می‌شود و این یاد مرگ میل‌های شیطانی را در درونمان می‌میراند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز افزود: پاسداران برای کشور افتخار خلق کردند؛ در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند و استکبار جهانی را با کمک نیروهای مسلح و مردم به زانو درآوردند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد کردند؛ یکی از این پاسداران حاج‌قاسم سلیمانی است که جبهه مقاومت را آنچنان قدرتمند کرد که رژئم جعلی را چهار ماه زمین‌گیر کرده و همه بسترهای شکست بزرگ را برای او فراهم کرده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: جانبازان جانشان را تقدیم کردند تا انقلاب و ارزش‌ها بماند، تا در روزهای سخت دفاع مقدس نااهلان بر این کشور حکومت نکنند.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) در وزارت اطلاعات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و نشان دادند، موساد که پیچیده‌ترین سرویس اطلاعاتی دنیا هست در ۲۸ کشور در سه قاره بزرگ در رصد ما هستند.

علیدادی‌سلیمانی گفت: شکسته شدن حکومت نظامی در سال ۵۷ به دستور امام عظیم‌الشان و به دنبال آن در هم کوبیده شدن رژیم طاغوت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به دستور امام و با حرکت میدانی و جهادی مردم افتخارهای بزرگی است که تاریخ این کشور در خودش دید و ثبت کرد.

وی بیان کرد: انقلابی که هم از درون مواظب خودش هست تا از آرمان‌هاش فاصله نگیرد و در حالی وارد ۴۵امین سال پیروزی می‌شود که اجازه نداد در این ۴۵ سال هیچ نفوذی و هیچ جریانی به آرمان‌های انقلاب خیانت کند و از بیرون با دشمن و منحرفان به صورت جدی مبارزه کرد.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: جنس این انقلاب و ذات این انقلاب به دو اصل بزرگ وابسته است؛ این دو اصل انقلاب را به وجود آوردند و در حدوث انقلاب سهم اصلی را همین دو اصل داشتند و این دو اصل در بقا انقلاب هم تا این لحظه نقش ایفا کردند و تا زمانی این دو اصل اساسی وجود داشته باشند، انقلاب در همه صحنه ها پیروز خواهد شد.

علیدادی‌سلیمانی گفت: بله دشمن و دشمنان موانعی درست می‌کنند و حرکت پیروزی را ممکن است که کند کنند اما پیروزی نهایی همیشه از آن این انقلاب بوده و هست.

وی ادامه داد: اصل اول این انقلاب حاکمیت دین است و حاکمان بر مبنای دیانت بر این مردم و بر این کشور باید حکومت کنند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: اصل دوم حضور و رضایت مردم در صحنه‌های انقلاب است؛ انقلاب از آن مردم است؛ حضور مردم و پررنگ بودن مردم در همه صحنه‌های انقلاب نسلی است که انقلاب را به وجود آورد و آن را حفظ خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ هم فتنه همین دو اصل را نشانه رفت؛ هم ولایت را نشانه رفت که تجلی اسلامیت نظام بود و هم سرمایه اجتماعی نظام که مردم هستند، را نشانه رفت.

علیدادی‌سلیمانی گفت: امروز اقتدار ما اقتدار مثال زدنی است و روی پای خودمان ایستاده‌ایم؛ مردم در همه صحنه‌ها به میدان آمدند و در سایه دین و دیانت حرکت کردیم.

وی افزود: دو امتحان بزرگ دیگر در آینده نزدیک داریم، یکی حضور پررنگ ما در ۲۲ بهمن امسال که این دو اصل را بار دیگر برای دنیا به رخ خواهد کشید و دیگری حضور پررنگ ما پای صندوق‌های انتخاباتی است.


انتهای خبر/ کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcaaon6u49new1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین