تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۹
۰
plusresetminus
مدیر گروه صنعتی بارز در کرمان خبر داد:

از افزایش تولید تا ساخت تایر «پنچر رو» در کرمان

مدیر گروه صنعتی بارز در کرمان از افزایش ۱۰ هزار تنی ظرفیت تولیدی کارخانه بارز کرمان و طراحی سه محصول جدید قابل عرضه در کشور خبر داد.
از افزایش تولید تا ساخت تایر «پنچر رو» در کرمان
محمد ضیایی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرمان؛ در آستانه بیست و دوم بهمن‌ماه ضمن دعوت عموم مردم به حضور در راهپیمایی و انتخابات عنوان کرد: ۱۸ بهمن‌ماه هر سال روز «بارز» نام دارد و امسال در این روز ما ۳۸ ساله‌ شدن گروه صنعتی بارز را نیز جشن گرفتیم.

وی به تحقق شعار سال در این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: محور اصلی فعالیت ما بر مهار تورم و رشد تولید بنا شده بود، در بخش تولید نیز اقداماتی را انجام دادیم و سبب شد که ۱۵ درصد تولید مجتمع لاستیک کرمان افزایش یابد.

مدیر گروه صنعتی بارز در کرمان اذعان کرد: تولید ما از ۲۷۰ تن در روز به ۳۰۰ تن افزایش یافته است و رکورد تولید ما نیز در روز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ میزان ۳۱۱ تن بوده است، بدین‌ترتیب ظرفیت تولیدی کارخانه بارز کرمان ۱۰ هزار تن در سال افزایش یافته است. 

ضیایی ادامه داد: دومین محور مورد توجه گروه صنعتی بارز تولید محصولات جدید بوده که ما ۲۴ محصول جدید را در دو کارخانه کرمان و کردستان در سال ۱۴۰۲ طراحی و تولید کرده‌ایم که در گروه‌های مختلف محصول اعم از راه‌سازی و معدنی، تایرهای رادیال سواری، گروه محصولات huv یا شاسی بلند، بوده است.

وی با بیان اینکه ما ۱۸ محصول را جهت معرفی به شرکت‌های خودرو ساز معرفی کردیم و مورد تأیید واقع شده است، تصریح کرد: محصولات شاسی بلند به سفارش شرکت‌های خودرو ساز داخلی بوده است که عمده تولید این تایرها متعلق به شرکت مدیران خودرو در استان کرمان بوده که به سفارش آنها تولید شده است.

مدیر گروه صنعتی بارز کرمان اضافه کرد: از ۲۴ محصول طراحی و تولید شده در سال ۱۴۰۲ بر سه محصول تمرکز ویژه داشته‌ایم، تایر «خودروهای الکتریکی سواری و اتوبوس»، تایر «پنچر رو»، تایر «کاهش صدا» که در مرحله آزمایش قرار دارد.

ضیایی به خصوصیات تایر «پنچر رو» اشاره کرد و گفت: این تایر برای زمانی کاربرد دارد که خودرو پنچر شده است با استفاده از این تایر می‌تواند تا سرعت ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر همچنان حرکت کند بدون اینکه متوقف شود تا به اولین شعبه پنچرگیری برسد و بتواند تایر را ترمیم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تایر خودروهای برقی هم اتوبوسی و هم سواری مورد تست قرار گرفته است و تأییدیه‌های لازم را اخذ کرده است، به زودی برای خودروهای داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر / طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcjvhevauqetvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین