تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
۰
plusresetminus
مردم فاریاب همه آمده بودند؛

۴۵ سال باهم برای ایرانی سربلند تداوم یافت

مردم فاریاب صبح امروز به وقت ۲۲ بهمن به‌صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند، تا حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.
۴۵ سال باهم برای ایرانی سربلند تداوم یافت
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ صبح امروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فاریاب برگزار شد.

با دمیدن آفتاب بیست و دومین روز از بهمن ۱۴۰۲، چهره شهرستان فاریاب تغییر کرد و مردم حال و هوای دیگری پیدا کرده بودند، مردمی که در چهل و پنجمین جشن تولد انقلاب‌شان برای خلق حماسه‌ای دیگر لحظه شماری می‌کردند.
 
در همان ساعت‌های ابتدایی صبح و درحالی‌که آسمان آبی فاریاب را ابرها پوشانده بود، می‌شد دسته‌های مختلف مردمی را دید که به سمت گلزار شهدا درحال حرکت بوده، شور، شوق و امید از چهره‌هایشان موج می‌زد.
 
ساعت که از هشت گذشته بود کم‌کم چهره شهر تغییر یافت، حال و هوای دیگری پیدا کرد، مردم اغلب به‌صورت خانوادگی از نوزاد گرفته تا کودک و پیر و جوان در خیابان‌های اطراف مسیر راهپیمایی مشاهده می‌شدند مردمی که در چهل و پنجمین جشن تولد انقلابشان برای خلق حماسه‌ای دیگر لحظه شماری می‌کردند.
 
هرچه عقربه‌ها به ساعت ۹ صبح نزدیک‌تر می‌شدند خیابان منتهی به گلزار شهدا گمنام که مکان شروع راهپیمایی بود شلوغ‌تر می‌شد.
 
 
 
جمعیتی عظیم درحال حرکت به سمت مسجد جامع شهرستان فاریاب بودند که مقصد نهایی راهپیمایان بودند تا خود را در جشن انقلاب سهیم کنند.
 
بانوان فاریابی نیز درحالی‌که با کودکان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بودند صحنه‌های کم‌نظیری از حضور حماسی خود در عرصه انقلاب را در شهرستان فاریاب رقم زدند.
 

 همچنین پلاکارد نوشته‌هایی نیز با مضامین«۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران همه آمده‌ایم»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» و « در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران نهضت ادامه دارد» در دست راهپیمایان مشاهده می‌شد.
 
در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، برخی نوجوانان نیز به چشم می‌خوردند که علاوه بر آنکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را روی دوش خود انداخته بودند، نقش این پرچم مقدس را روی صورتشان نیز نقاشی کرده و جلوه‌ای زیبا به مراسم بخشیده بودند.
 
 
انقلابی که انفجار نور بود و پرتو آگاهی بخش آن اقصی‌نقاط جهان اسلام را در نور دیده و بیداری اسلامی را رقم زده است.
 
انقلابی که ودیعه‌گران بهایی است که خداوند سبحان به ملتی عطا کرد که لیاقت و صلاحیت آنان آزادگی و رهایی از استبداد و طاغوت بود.

انتهای خبر/م

منبع: فاریاب خبر
https://armanekerman.ir/vdcexo8z7jh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما