تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
۰
plusresetminus
به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

خادمیاران رضوی با سبزپوشان انقلابی دیدار کردند

به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، خادمیاران رضوی شهرستان فاریاب با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، محمود بهبودی دیدار کردند.
خادمیاران رضوی با سبزپوشان انقلابی دیدار کردند
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خادمیاران رضوی شهرستان فاریاب با سبزپوشان حریم ولایت دیدار کردند.
 
 در این دیدار که با حضور ابوذر امیری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فاریاب و جمعی از خادمیاران رضوی انجام شد،  این جلسه با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام توسط خادمیاران آغاز شد. 
 
 
 
 
در ادامه این دیدار امیری به بیان دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و از برکات وجود این نهاد مقدس گفت و بیان کرد: سپاه مایه‌ عزت، اقتدار و سربلندی این کشور و نظام است و ما به‌عنوان یک بسیجی و خادم این ملت به داشتن چنین نهاد مقدسی که پیش‌رو در همه عرصه‌ها است افتخار می‌کنیم .
 
 
 
 
 محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در این دیدار به بعضی از دستاوردهای سپاه در داخل و خارج اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم است و خود را جدای از مردم نمی‌داند و در هر کجا که لازم باشد آماده خدمت است، چه در دفاع،  حفظ امنیت و چه در سازندگی و عرصه‌های مختلف دیگر هر کجا که لازم باشد وارد عرصه و میدان می‌شود .
 
 
 
 
در پایان خادمیاران رضوی شهرستان به‌پاس قدردانی از زحمات این نهاد خدوم در شهرستان به رسم یادبود با اهدا هدیه‌ای متبرک از آستان قدس رضوی از فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب در سپاه تقدیر کردند. 

 منبع خبر/فاریاب خبر

انتهای خبر/ م
https://armanekerman.ir/vdciquazwt1a5w2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما