تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۷
۰
plusresetminus
معاون دادستان شهرستان رفسنجان:

محتوایی که به زبان رسانه باشد، اثرگذار است

معاون دادستان شهرستان رفسنجان گفت: محتوایی که با زبان رسانه به‌صورت گرافیکی در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیام‌هایی را به مخاطبان خود می‌رسانند که اثرگذار است.
محتوایی که به زبان رسانه باشد، اثرگذار است
محمد قریب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» درخصوص بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» عنوان کرد: برایم بسیار جالب بود و موضوعی که وجود دارد این است که ما درحال جنگ ترکیبی و رسانه‌ای هستیم، این نوع برنامه‌ها و مسابقات می‌تواند، سبب تولیدات فاخری شود.

وی ادامه داد: زحمات گروه‌های شرکت‌کننده در این رویداد در عرصه انتخابات مشارکت حداکثری و یا در عرصه‌های مختلف بسیار می‌تواند راه‌گشا باشد به‌خصوص برای نسل جوان که مخاطب اصلی این آثار هنری هستند.

معاون دادستان شهرستان رفسنجان اذعان کرد: این محتوایی که با زبان رسانه به‌صورت گرافیکی با زمان‌بندی کوتاه تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند، پیام‌هایی را به مخاطبان خود می‌رسانند که گاهی حتی از یک متن بلند هم اثرگذارتر خواهند بود.

قریب ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های شرکت‌کننده خاطرنشان کرد: امیدواریم این رویداد به‌صورت ملی و فرامنطقه‌ای هم برگزار شود، ضمن اینکه همه جوانان در قشرهای مختلف در سطح کشور بتوانند از این تولیدات و محتواهایی که در این رویداد آماده می‌شود، استفاده ببرند.

انتهای خبر/ طهماسبی

  https://armanekerman.ir/vdcf01dyyw6dm0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین