تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان کرمان از کشته شدن عامل قتل ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان فاریاب کرمان ظرف کمتر از هفت ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه خبر داد.
عامل قتل‌ خانوادگی در فاریاب به‌ضرب گلوله ماموران کشته شد
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: صبح امروز پس از کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی با هویت (ب.ج) در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی با سلاح کلاشینکف  اقدام به قتل ۱۲ نفر از اعضا خانواده خود کرده بود، بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اعلام کرد: پس از انجام برخی اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت هفت ساعت از این حادثه هولناک، مخفی‌گاه متهم در یکی از روستاهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده بود دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و نهایتا در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس فاریاب  به ضرب گلوله ماموران کشته شد.

انتهای خبر/م




  https://armanekerman.ir/vdcdsn0fjyt0sx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین